|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nog liefhebbers? signature |
|
quote: Zekers! Kom je? |
|
quote: Ik probeer ook aanwezig te zijn!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Zekers, gaat een feestje worden!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaa! http://www.youtube.com/watch?v=DykjMRgjZnU&search=vreid [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-06-2006 0:09] signature |
|
|
|
quote: Vette clip!! @Hyppie: ben jij op tijd terug van reis vr dit feestje? Ik ga proberen vrij te krijgen van het toogwerk, dat ik ook aanwezig kan zijn Edit: Nevelfest dus é [Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 11-07-2006 18:53] Member of the iso-betawuste crew!! |
|
NEEEE! ben weg van nu vrijdag tot 2 augustus of zo signature |
|
quote: CRAP!!! jammer.... We spreken nog wel eens af vr Party San é Kunnen we ginder dubbel feestje bouwen! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
jajajaja mn vriendin zou beetje geruster zijn ook als ze ziet dat ik met een brave jongen wegga naar Duitsland! signature |
|
*off topic* quote: Neem ze mee? Of liever niet? *off topic* Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: ze is geenfan vanVreid, noch party san bloh gaat mee!!!!!!! signature |
|
quote: w00000000000000tw00000000000000t!!!! En Bleh? toch ook magk hopen? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
nee maar ze gaat wel naar Vreid denkk heb ze vorige week gezien alletwee in Oostende was leuk signature |
|
mss beter verder in lultopic? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Na een aantal luisterbeurten vind ik toch wel een lekker schijfje. Alleen die zang kon ietwat beter. |
|
Toch wel goed dat de overige bandleden niet doorgegaan zijn met 'Windir',uit respect voor Valfar . Geen Windir zonder hem wat mij betreft: zijn zang heerst(te) immers ENORM. Heb overigens nog niets beluisterd van Vreid; dringend eens doen!! |
|
In januari gaat begonnen worden met het opnemen van het derde album, een 10 daagse Europese tournee in April staat in de planning Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vreid is de nieuwe windir zonder voormalig zanger? Wist ik niet eens. Gelegenheids satanist |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb t optreden samen met Enslaved en Fluisterwoud helaas moeten missen, was dat wat? want toen ik pitch black brigade kocht had ik zoiets van dit moet live wel goed te pruimen zijn, op de cd zelf vind ik t persoonlijk niet erg boeiend, wel ok maar niet geweldig, alleen sommige keyboard stukjes zoals we ze van Windir gewend zijn kwamen terug op de cd en dat deed mij deugd. Neka morgondagen |
|
er zitten vrijwel geen keyboards op Pitch.Black.Brigade, dus er zal maar een zeer select deel je aangesproken hebben. ahem. ik heb ze afgelopen jaar 2 keer gezien (een unicum in mijn anti-concertgangsattitude), en vooral in Tilburg (de rode duivel ofzoiets?) maakten ze veel indruk. maar op Wacken waren ze ook zeker te pruimen. ik ben nu al benieuwd hoe die nieuwe gaat klinken, en hoop vooral dat er nu eens iemand met verstand achter de mixtafel kruipt. vooral qua drums klinken de eerste twee platen ondermaats. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Klopt, maar er waren wat intro's en ambient achtige dingetjes die op die van Windir leken, zoals Windir aan het einde van journey to the end deed, en t album spreekt me ook niet echt aan, luister m zelden, maar live zou ik ze best graag willen zien, denk wel dat ze t publiek los krijgen Neka morgondagen |
|
Ik heb 'Kraft' nog te koop, iemand? Penumbra hoards ye, God of revulsion |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |