|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Word gaaf ja. Wie heeft de ballen om hardop te zeggen dat 'ie het meeste van metal weet? In verschillende ronden en verschillende catagorien worden vragen gesteld, uiteraard onder het genot van veel bier en goeie metal. Uiteraard is er een prijs aan verbonden, in stijl, maar wat en hoe daar moet nog over gebrainstormd worden. In ieder geval tot 4 mei in de Azijnfabriek te Roermond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! 1 van de prijzen is gratis toegang tot de cd-releaseparty van Vreid (support: Cirith Gorgor) www.azijnfabriek.nl |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De coverart is alvast van Autopsy - Mental Funeral, wat krijg ik? |
|
Er zijn meerdere goede antwoorden nodig om iets te winnen hehehehe, dus kom naar Roermond aanstaande 4 mei Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Prove moet met 1 o .... |
|
magnetron! |
|
quote:Old school foutje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! @Hub: vette flyer, vanavond onder het genot van een Hubiler wat vragen bedenken |
|
Is er misschien een mogelijkheid om achteraf de vragen hier op de site te zien? Klinkt gaaf, maar het is een beetje moeilijk bereisbaar vanuit Yorkshire. In elk geval veel plezier en succes aan eenieder die meedoet en aan het oorganisatiecoommittee She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Is prima, zal de vragen achteraf hier plaatsen Angezien hier in de regio nogal veel geklaagd werd dat er TE weinig aan metal werd gedaan vonden wij het een leuk initiatief om zoiets eens te doen. Bij succes zal er zeker een vervolg gaan komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Er was een paar jaar terug toch ook een Metalquiz in Tilburg ofzo? |
|
quote: metaaaaal ben benieuwd hoeveel metalheads zouden opdagen voor het groot dictee der nederlandse taal Je moeder. |
|
quote: Ik doe wel eens mee, gewoon thuis. |
|
quote:Metal moet met 1 a ... Tenzij je metaal bedoelt, dan met 2 ... |
|
quote:Geen idee om eerlijk te zijn. Heb zelf het idee eigenlijk vanuit Bergen waar elk jaar als pre-party voor het Hole in the Sky festival een 2-daagse metalquiz word georganiseerd. Altijd gezellige bende met veel goede muziek Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ja klopt, geloof ik ieder jaar ofzo, iig al paar jaar niks meer over gehoord Je moeder. |
|
Volgens mij is dat nog gewoon elk jaar hoor (van Lords of Metal). Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ah oke, nouja, volg de 013 al een tijd niet meer Je moeder. |
|
quote:Sterker nog: dat is de officiele Nationale Metalquiz. Dit jaar op zondag 10 september |
|
Dan zijn wij de Onofficiele. Maar wel net zo gezellig met net zo veel en muziek!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:En zo hoort dat! Veel succes ermee lui |
|
quote: HEUY!!!! Thanx! ...als gisteravond een voorbode is voor 4 mei, da wordt het een geslaagd feestje |
|
Yep, gisteren was erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ook. Hartstikke leuk doch pittig soms! En zo'n Metalquiz lijkt me erg gaaf, maar dan als toeschouwer. Ik zou namelijk té veel het onderspit delven tegenover 'de echte kenners'. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |