|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hey verrek, zo gaat het bij onze quiz al jaren |
|
Had om eerlijk te zijn nog nooit eerder van jullie quiz gehoord Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
kom kijken zou ik zeggen. Altijd gezellig |
|
Ben altijd wel in voor zulke gelegenheden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! @Hub: dan moeten we maar een team Roermond maken die alle metalquizen afgaan |
|
Strak plan Nog een weekje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! ....als gister een voorbode is voor donderdag |
|
Vanavond dus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik kom ook langs |
|
quote: *wabla* ik meld me bij deze aan. wel effe op een avond plennen dat ik niet moet werken aub [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 05-05-2006 0:16] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Gezellig avondje <-- Juup! Mijn 5de plaats viel me nog mee ondanks al die obscure vragen.. |
|
Ja, het bleek dat sommige vragen TE moeilijk waren voor velen. De derde ronde van Heuy vond zelfs ik veel te moeilijk hahahaha. Maar goed, het was gezellig, zijn tot 3 uur blijven zuipen als ketters en nu dansen alle letters door het beeldscherm hahahaha Dennis Schreurs had de meeste vragen goed en de 2e ronde zelfs foutloos. Ruud Bänziger en Albert Kleibeuker hadden een gedeelde 2e plaats maar Ruud won het bij deze met het snelst een biertje achterover kiepen (zal wel in de familie zitten hehe)om te beslissen wie tweede of derde zou worden. Wilbert Jannssen had de vierde plaats. Zeker voor herhaling vatbaar....maar dan geen planten meer in de zaal want dat heeft TEveel rotzooi gegeven hahahahahaa. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Leuk feestje. Jammer dat ik te laat aanwezig was zodat ik 2 ronden gemist heb. Achter 3 uur.....bevrijdingsshit! |
|
Yep, zometeen naar de Markt om verder te drinken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hoe laat ben je daar? |
|
quote:Die bak water voor de hond was ook niet echt een succes |
|
quote:12 uur aan het bier op de Markt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Inderdaad, snap toch al niet wie z'n hond mee naar de kroeg neemt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Na afloop zo lam als een tak Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik als dronken quizmaster bij Hub & Heuy's Metalquiz Meer fotoos van de deelnamers en de puinzooi van het eind van de avond komen nog Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |