|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog meer shit van Machine Head, na dat eerste album zijn ze echt steil bergafwaarts gegaan, Alleen All Shall Perish vind ik goed aan te horen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Omdat ik er op de één of andere manier meer van verwacht had na zo'n lange tijd. En ik had niet zo'n "simpele" plaat van ze verwacht, wat het imo toch wel is. Nouja, belachelijk is ook niet het goede woord vwb mezelf, meer ongeloof. Ach, ieder zijn ding en ik moet niet zeiken, want de laatste van Satyricon die ik kocht was rebel extravaganza en die vond ik al 3X niks en zonde van m'n geld, hehe. Ik hou m'n muil vanaf nu over de latere Satyricon, want eigemlijk meld ik gewoon weer niets zinnigs. |
|
quote: Hehe, ik vind de laatste 3 Satyricon platen (vanaf Rebel dus) juist weer veel beter dan het oude werk Inderdaad, smaken verschillen |
|
quote: Mmm,dan moet ik die maar eens checken. En world of worms blijft ook mijn favoriet. |
|
Gorilla Monsoon - Damage King BROEM |
|
quote: Ik begin inderdaad ook steeds meer het gevoel te krijgen dat mensen me vreemd aankijken als ik met een originele CD aan kom zetten. Zo van, "koop jij die dingen nog? waarom? dat kun je toch downloaden". |
|
Als je geen cd's kunt betalen en je houdt toch van muziek dan is downloaden een hele goede optie. Maar volgens mij ben je geen echte muziek liefhebber als je genoegen neemt met MP3's boven het origineel. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Maar er zijn ook nog mensen die eerst downloaden en daarna de cd halen,als het goed klinkt. Maar moet wel toegeven dat sinds ik download mijn collectie orginele cd's niet meer zo snel groeit. |
|
Mp3's moet je gebruiken als teaser/kennismaking imnsfho ... maar das andere discussie |
|
quote: Mee eens, nog tijd gehad om wat MP3'tjes van Unholy te maken? |
|
Wel tijd, maar beetje vergeten |
|
quote: Ik zal je om de dag wel een reminder sturen dan. |
|
Heheheh, doe dat, ben al wat ouder he, dementie begint parten te spelen |
|
Unholy...dat komt niet in 2006, dat komt nooit meer Maar goed: 2006 dus. Euh, zoveel splinternieuws heb ik niet. ...dus heel cliché: "Metal black" en "The cult is alive", neh I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Super tevreden met Grind Finale... |
|
quote:Erg vlot gaan doen dan, het latere werk overklast nog steeds alle andere extreme DM bands, alleen heeft ook dat werk hetzelfde euvel als het latere Zyklon spul, het heeft die saaie DM sound zonder opsmuk. Dat terwijl Deathmachine van Myrkskog een totaal andere variant van extreme DM laat horen die wel de sfeer en de boosaardigheid heeft waar ik naar op zoek ben. Een regelrechte aanrader. OT: Ik wacht met spanning op het nieuwe werk van Dødheimsgard, hopelijk dit jaar? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-04-2006 1:03] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zou wel gaaf zijn, mits het weer zo enorm vage plaat is |
|
Je bedoeld dat international666 niet bevalt? edit: verkeerd begrepen [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-04-2006 1:04] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik geloof niet dat er ooit nog een nieuwe DHG plaat uitkomt. Dat heeft nu al veel te lang geduurt! Hadden ze een nieuwe site online, ging ie na 3 weken ofzo ook alweer plat... (nouja plat, alleen een suffe splash staat er nog) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: En toch blijf ik ergens wel hoop houden dat er nog eens iets uitkomt wat ik echt vet vind, want je kunt zulke ongelooflijk goede muziek maken met black metal. Het komt er alleen bijna nooit meer uit Nu zullen alle blekkies vast wel over me heen vallen, maar dit is mijn 100% subjectieve mening, voel je vrij om er een andere mening op na te houden no text supplied |
|
The Cult is Alive .... is die wel van 2006 of nog net van 2005? iig lekkere plaat wel Faustian Spirit of the Earth |
|
Nou, ik vind Deathmachine een erg goede plaat, maar onderstaande vind ik ook wel weer meevallen heur.... jij luistert zeker niet zo veel DM of wel? quote: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Toch is hun tweede plaat Superior Massacre nog een streepje smeriger. Misschien vind ik die zelfs nog wel beter. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Satiricon - Diabolical Now Dat vind ik echt een super vette plaat..Bruut Enskedese Kopknikkers Bende |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |