IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Goede platen uit 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-04-2006 21:01 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 april 2006 20:34 schreef Oud Vuil het volgende:
Ja, op mij toch wel.

Waarom eigenlijk?

Kijk, het kan je ding niet zijn, prima.

Maar waarom is die plaat belachelijk?

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-04-2006 21:07 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 21:00 schreef lambf het volgende:
als er dit jaar een album van machine head, meshuggah, lamb of god of all shall perisch album uitkomt hoor je mij niet klagen.

Nog meer shit van Machine Head, na dat eerste album zijn ze echt steil bergafwaarts gegaan, Alleen All Shall Perish vind ik goed aan te horen.

Why doesn't my music get me all the chicks?

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 03-04-2006 21:13 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 april 2006 21:01 schreef Burzum het volgende:
Waarom eigenlijk?

Kijk, het kan je ding niet zijn, prima.

Maar waarom is die plaat belachelijk?

Omdat ik er op de één of andere manier meer van verwacht had na zo'n lange tijd. En ik had niet zo'n "simpele" plaat van ze verwacht, wat het imo toch wel is. Nouja, belachelijk is ook niet het goede woord vwb mezelf, meer ongeloof.

Ach, ieder zijn ding en ik moet niet zeiken, want de laatste van Satyricon die ik kocht was rebel extravaganza en die vond ik al 3X niks en zonde van m'n geld, hehe.

Ik hou m'n muil vanaf nu over de latere Satyricon, want eigemlijk meld ik gewoon weer niets zinnigs.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-04-2006 21:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 april 2006 21:13 schreef Oud Vuil het volgende:

Ach, ieder zijn ding en ik moet niet zeiken, want de laatste van Satyricon die ik kocht was rebel extravaganza en die vond ik al 3X niks en zonde van m'n geld, hehe.

Hehe, ik vind de laatste 3 Satyricon platen (vanaf Rebel dus) juist weer veel beter dan het oude werk

Inderdaad, smaken verschillen

Scapegoat
...digging your own grave!
Usericon van Scapegoat
Posted 03-04-2006 21:20 by Scapegoat Wijzig reactieProfiel van ScapegoatQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 19:56 schreef spectre het volgende:
Die op zijn beurt verbleekt met het eerste album van Destructor's andere band: Myrkskog

Mmm,dan moet ik die maar eens checken.
En world of worms blijft ook mijn favoriet.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2006 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gorilla Monsoon - Damage King

BROEM

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 03-04-2006 21:25 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 17:11 schreef GrindMaster het volgende:
Cannibal Corpse-Kill, IK heb hem gisteren heluitderd ; een vriend had hem ergens gekocht

Gekocht??? , Ja sommige mensen kopen nog c.d's

Ik begin inderdaad ook steeds meer het gevoel te krijgen dat mensen me vreemd aankijken als ik met een originele CD aan kom zetten. Zo van, "koop jij die dingen nog? waarom? dat kun je toch downloaden".

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-04-2006 21:32 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Als je geen cd's kunt betalen en je houdt toch van muziek dan is downloaden een hele goede optie.

Maar volgens mij ben je geen echte muziek liefhebber als je genoegen neemt met MP3's boven het origineel.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Scapegoat
...digging your own grave!
Usericon van Scapegoat
Posted 03-04-2006 21:33 by Scapegoat Wijzig reactieProfiel van ScapegoatQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 21:25 schreef Melk is Goed het volgende:
Ik begin inderdaad ook steeds meer het gevoel te krijgen dat mensen me vreemd aankijken als ik met een originele CD aan kom zetten. Zo van, "koop jij die dingen nog? waarom? dat kun je toch downloaden".

Maar er zijn ook nog mensen die eerst downloaden en daarna de cd halen,als het goed klinkt.
Maar moet wel toegeven dat sinds ik download mijn collectie orginele cd's niet meer zo snel groeit.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2006 21:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mp3's moet je gebruiken als teaser/kennismaking imnsfho ... maar das andere discussie

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-04-2006 21:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 21:33 schreef Jenje het volgende:
Mp3's moet je gebruiken als teaser/kennismaking imnsfho ... maar das andere discussie

Mee eens, nog tijd gehad om wat MP3'tjes van Unholy te maken?

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2006 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wel tijd, maar beetje vergeten

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-04-2006 21:42 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 21:39 schreef Jenje het volgende:
Wel tijd, maar beetje vergeten

Ik zal je om de dag wel een reminder sturen dan.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2006 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heheheh, doe dat, ben al wat ouder he, dementie begint parten te spelen

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-04-2006 21:44 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Unholy...dat komt niet in 2006, dat komt nooit meer

Maar goed: 2006 dus.

Euh, zoveel splinternieuws heb ik niet.

...dus heel cliché: "Metal black" en "The cult is alive", neh

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-04-2006 21:49 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Super tevreden met Grind Finale...

spectre
Usericon van spectre
Posted 04-04-2006 0:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 21:20 schreef Scapegoat het volgende:
Mmm,dan moet ik die maar eens checken.
En world of worms blijft ook mijn favoriet.
Erg vlot gaan doen dan, het latere werk overklast nog steeds alle andere extreme DM bands, alleen heeft ook dat werk hetzelfde euvel als het latere Zyklon spul, het heeft die saaie DM sound zonder opsmuk. Dat terwijl Deathmachine van Myrkskog een totaal andere variant van extreme DM laat horen die wel de sfeer en de boosaardigheid heeft waar ik naar op zoek ben. Een regelrechte aanrader.

OT: Ik wacht met spanning op het nieuwe werk van Dødheimsgard, hopelijk dit jaar?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-04-2006 1:03]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-04-2006 1:02 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 april 2006 0:59 schreef spectre het volgende:

OT: Ik wacht met spanning op het nieuwe werk van Dødheimsgard, hopelijk dit jaar?

Zou wel gaaf zijn, mits het weer zo enorm vage plaat is

spectre
Usericon van spectre
Posted 04-04-2006 1:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Je bedoeld dat international666 niet bevalt?

edit: verkeerd begrepen

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-04-2006 1:04]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Argh
Usericon van Argh
Posted 04-04-2006 1:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ik geloof niet dat er ooit nog een nieuwe DHG plaat uitkomt. Dat heeft nu al veel te lang geduurt! Hadden ze een nieuwe site online, ging ie na 3 weken ofzo ook alweer plat... (nouja plat, alleen een suffe splash staat er nog)

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 04-04-2006 1:54 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 3 april 2006 11:09 schreef Melk is Goed het volgende:
De laatste blackmetalplaat die ik imponerend vond was de meest recente van 1349, maar die is uit 2005... Verder zie ik dat veel mensen satyricon noemen, tja, volgens mij wordt die plaat hier http://www.chroniclesofchaos.com/reviews/albums/2-4136_satyricon_now_diabolical.aspx heel treffend gerecenseerd.

En toch blijf ik ergens wel hoop houden dat er nog eens iets uitkomt wat ik echt vet vind, want je kunt zulke ongelooflijk goede muziek maken met black metal. Het komt er alleen bijna nooit meer uit

Nu zullen alle blekkies vast wel over me heen vallen, maar dit is mijn 100% subjectieve mening, voel je vrij om er een andere mening op na te houden

no text supplied

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-04-2006 1:56 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

The Cult is Alive .... is die wel van 2006 of nog net van 2005? iig lekkere plaat wel

Faustian Spirit of the Earth

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-04-2006 8:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou, ik vind Deathmachine een erg goede plaat, maar onderstaande vind ik ook wel weer meevallen heur.... jij luistert zeker niet zo veel DM of wel?
quote:
Erg vlot gaan doen dan, het latere werk overklast nog steeds alle andere extreme DM bands

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-04-2006 8:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Erg vlot gaan doen dan, het latere werk overklast nog steeds alle andere extreme DM bands, alleen heeft ook dat werk hetzelfde euvel als het latere Zyklon spul, het heeft die saaie DM sound zonder opsmuk. Dat terwijl Deathmachine van Myrkskog een totaal andere variant van extreme DM laat horen die wel de sfeer en de boosaardigheid heeft waar ik naar op zoek ben. Een regelrechte aanrader.

Toch is hun tweede plaat Superior Massacre nog een streepje smeriger. Misschien vind ik die zelfs nog wel beter.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Usericon van Kleine-Kapoen
Posted 04-04-2006 9:13 by Kleine-Kapoen Wijzig reactieProfiel van Kleine-KapoenQuote dit bericht

Satiricon - Diabolical Now

Dat vind ik echt een super vette plaat..Bruut

Enskedese Kopknikkers Bende

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com