|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 Volgens mij is het een beetje dood rond Myrkskog of niet? Al een tijd niets meer over ze gehoord ... en hun site werkt ook niet mee! |
|
Textures - Drawing Circles mag ook wel genoemd worden.... |
|
quote: Ja helaas lijkt het daar wel op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja Superior Massacre is alweer zon 4 jaar geleden uitgekomen. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Die noem ik wel als ik 'm straks heb als ie officieel uit is hehe "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Dat is een heel ander punt dan ik maak. Sterker nog, ik download ook zowat alles voordat ik het koop. Maar dat wil niet zeggen dat ik, als ik een plaat goed vind, hem niet origineel wil hebben. In tegendeel zelfs... [Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 05-04-2006 18:22] |
|
quote: die heeft toch al het licht gezien of niet? |
|
quote: Dan ben ik bang dat je qua Meshuggah teleurgesteld zal worden. Correct me if I'm wrong, maar Catch 33 is toch van 2005? 't Lijkt me nl. vrij sterk dat ze 2 jaar achter elkaar een nieuwe plaat uit zullen brengen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ik wacht nog met smart op aankomende werken van OSI, VandenPlas, Khoma, Anathema en Cult of Luna... ben benieuwd |
|
De nieuwe Ajattara! signature |
|
Die nieuwe c.d van Hellebaard : Valkyrenvlucht is echt goeeed Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Nou, hun vorige is een vd meest beroerde platen die ik ooit gehoord heb dus deze laat ik lekker voor wat het is. Mocht iemand interesse hebben in Hellebaard - Strijdkracht (toch?), mijn mail staat in mijn profiel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tot nu is de nieuwe sepultura wel "de max". verder heb ik enorme hoge verwachtingen over de nieuwe cd's (ha, we noemen hetnog steeds"platen" ) van Satyricon, Celtic frost en Enslaved. |
|
alle 3 erg goed! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: mooi!!! oja, de nieuwe skitsystem is ook megavet |
|
Katatonia - The great old distance Queensrÿche - Operation: Mindcrime II |
|
quote: Nope! Officieel 17 april de release, maar je kunt hem bij de presentaties op 13 en 14 april natuurlijk alvast scoren [+dvd, wiiih] Dus.. "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:Goed dat je het zegt. Even extra pinnen donderdag |
|
Draai nu Dismantling Devotion van Daylight Dies. Supersterk album! spelfout weggehaald... |
|
quote: I agree |
|
quote: ok! Suck my piss |
|
zo, ik heb wat nummers gehoord van de nieuwe decapitated en die hebben mij helemaal omver geblazen. Wat een vette, technische deathmetal zeg!!! zeer technisch maar toch compact en niet te freaky. Het lijkt eigenlijk wel of de Prong, ten tijde van Prove you wrong, deathmetal is gaan spelen. Schitterend gewoon en een deathmetal cd die alle sinisters, krisiunizers etc volledig tot poeder stampt. Die cd ga ik dus zeer snel aanschaffen!. |
|
Freddy Krueger's Underwear-Sometimes they come back...to mosh! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Summoning - Oath Bound erg gaaf geworden! Bruce Banner |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |