IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Goede platen uit 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 04-04-2006 9:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2006 8:36 schreef M. het volgende:
Nou, ik vind Deathmachine een erg goede plaat, maar onderstaande vind ik ook wel weer meevallen heur.... jij luistert zeker niet zo veel DM of wel?

, ik luister zelfs heel weinig metal, maar ik hou mezelf wel redelijk op de hoogte, ik had het in deze verknipte quote trouwens over de plaat die hieronder wordt aangehaald. Een paar jaar terug vond jij Deathmachine nog beerdrinking noise als ik het goed heb

quote:
Op 4 april 2006 8:52 schreef NecRobert het volgende:
Toch is hun tweede plaat Superior Massacre nog een streepje smeriger. Misschien vind ik die zelfs nog wel beter.

Dik in orde en de riffs en techniek overklassen veel bands, maar de sfeer die Deathmachine uitademt (en dat komt natuurlijk mede door het wegvallen van alle lagen keys etc. en het toetreden van een vreselijk getriggerde drumsound) trekt mij veel meer. Maar ook Superior Massacre draai ik geregeld, ook al vind ik het doodonde wat ze hebben gedaan, waarschijnlijk heeft het te maken met het wegvallen va General K, die later Disiplin oprichtte.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 04-04-2006 9:53 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 4 april 2006 9:38 schreef spectre het volgende:

Dik in orde en de riffs en techniek overklassen veel bands, maar de sfeer die Deathmachine uitademt (en dat komt natuurlijk mede door het wegvallen van alle lagen keys etc. en het toetreden van een vreselijk getriggerde drumsound) trekt mij veel meer.

+1

Volgens mij is het een beetje dood rond Myrkskog of niet? Al een tijd niets meer over ze gehoord ... en hun site werkt ook niet mee!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-04-2006 20:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Textures - Drawing Circles mag ook wel genoemd worden....

spectre
Usericon van spectre
Posted 05-04-2006 8:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2006 9:53 schreef Carnagath het volgende:
+1

Volgens mij is het een beetje dood rond Myrkskog of niet? Al een tijd niets meer over ze gehoord ... en hun site werkt ook niet mee!

Ja helaas lijkt het daar wel op

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 05-04-2006 8:59 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Ja Superior Massacre is alweer zon 4 jaar geleden uitgekomen.

Het zal je moeder maar wezen...

Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 05-04-2006 13:00 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2006 20:38 schreef Spirit In Black het volgende:
Textures - Drawing Circles mag ook wel genoemd worden....

Die noem ik wel als ik 'm straks heb als ie officieel uit is hehe

"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 05-04-2006 13:52 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 21:33 schreef Scapegoat het volgende:
Maar er zijn ook nog mensen die eerst downloaden en daarna de cd halen,als het goed klinkt.
Maar moet wel toegeven dat sinds ik download mijn collectie orginele cd's niet meer zo snel groeit.

Dat is een heel ander punt dan ik maak. Sterker nog, ik download ook zowat alles voordat ik het koop. Maar dat wil niet zeggen dat ik, als ik een plaat goed vind, hem niet origineel wil hebben. In tegendeel zelfs...

[Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 05-04-2006 18:22]

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-04-2006 14:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2006 13:00 schreef Devilicious Pem het volgende:
Die noem ik wel als ik 'm straks heb als ie officieel uit is hehe

die heeft toch al het licht gezien of niet?

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 05-04-2006 19:48 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 21:00 schreef lambf het volgende:
als er dit jaar een album van machine head, meshuggah, lamb of god of all shall perisch album uitkomt hoor je mij niet klagen.

Dan ben ik bang dat je qua Meshuggah teleurgesteld zal worden. Correct me if I'm wrong, maar Catch 33 is toch van 2005? 't Lijkt me nl. vrij sterk dat ze 2 jaar achter elkaar een nieuwe plaat uit zullen brengen.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-04-2006 21:34 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

ik wacht nog met smart op aankomende werken van OSI, VandenPlas, Khoma, Anathema en Cult of Luna... ben benieuwd

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2006 0:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De nieuwe Ajattara!

signature

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 06-04-2006 9:00 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Die nieuwe c.d van Hellebaard : Valkyrenvlucht is echt goeeed

Why doesn't my music get me all the chicks?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2006 9:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 9:00 schreef GrindMaster het volgende:
Die nieuwe c.d van Hellebaard : Valkyrenvlucht is echt goeeed
Nou, hun vorige is een vd meest beroerde platen die ik ooit gehoord heb dus deze laat ik lekker voor wat het is.

Mocht iemand interesse hebben in Hellebaard - Strijdkracht (toch?), mijn mail staat in mijn profiel.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2006 10:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Tot nu is de nieuwe sepultura wel "de max". verder heb ik enorme hoge verwachtingen over de nieuwe cd's (ha, we noemen hetnog steeds"platen" ) van Satyricon, Celtic frost en Enslaved.

spectre
Usericon van spectre
Posted 06-04-2006 10:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

alle 3 erg goed!

attila_de_hun
Posted 06-04-2006 13:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 10:56 schreef spectre het volgende:
alle 3 erg goed!

mooi!!!

oja, de nieuwe skitsystem is ook megavet

Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 06-04-2006 16:59 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

Katatonia - The great old distance
Queensrÿche - Operation: Mindcrime II

Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 06-04-2006 18:16 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2006 14:20 schreef Spirit In Black het volgende:
die heeft toch al het licht gezien of niet?

Nope! Officieel 17 april de release, maar je kunt hem bij de presentaties op 13 en 14 april natuurlijk alvast scoren [+dvd, wiiih]

Dus..

"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-04-2006 1:49 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 april 2006 18:16 schreef Devilicious Pem het volgende:
Nope! Officieel 17 april de release, maar je kunt hem bij de presentaties op 13 en 14 april natuurlijk alvast scoren [+dvd, wiiih]

Dus..
Goed dat je het zegt. Even extra pinnen donderdag

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-04-2006 10:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Draai nu Dismantling Devotion van Daylight Dies. Supersterk album!

spelfout weggehaald...

herre
Usericon van herre
Posted 08-04-2006 10:49 by herre Wijzig reactieProfiel van herreQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_herre

quote:
Op 8 april 2006 10:39 schreef varanus het volgende:
Draai nu Dismantling Devotion van Daylight Dies. Supersterk album!

I agree

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-04-2006 10:51 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 6 april 2006 13:18 schreef attila_de_hun het volgende:
mooi!!!

oja, de nieuwe skitsystem is ook megavet

ok!

Suck my piss

attila_de_hun
Posted 09-04-2006 10:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zo, ik heb wat nummers gehoord van de nieuwe decapitated en die hebben mij helemaal omver geblazen. Wat een vette, technische deathmetal zeg!!! zeer technisch maar toch compact en niet te freaky. Het lijkt eigenlijk wel of de Prong, ten tijde van Prove you wrong, deathmetal is gaan spelen. Schitterend gewoon en een deathmetal cd die alle sinisters, krisiunizers etc volledig tot poeder stampt. Die cd ga ik dus zeer snel aanschaffen!.

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 09-04-2006 15:35 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Freddy Krueger's Underwear-Sometimes they come back...to mosh!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-04-2006 15:35 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Summoning - Oath Bound erg gaaf geworden!

Bruce Banner

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com