|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Di 13 juni 2006 16 pleuro Be prepared for a shitstorm! [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 06-04-2006 10:20] |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2119608 UTFS |
|
Oops! |
|
Aanwezig! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Kaartjes eindelijk binnen! "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Godverdomme da's midden in de schoolweek >.< Wat had ik daar graag heen gewild... |
|
geen topic voor die van in de Melkweg? want daar ben ik wél aanwezig |
|
quote: Yes. Mooie gelegenheid om je vakantie mee te vullen dus. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: Ik ga het in ieder geval eens meenemen in de planning overleg fase ... 013 is wel weer eens wat anders dat het oude Paard in Den Haag waar ik ze voor het laatst zag met de City tour. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ik ben zeker aanwezig |
|
Ik heb ze gezien op Fields Of Rock 3 jaar geleden ze waren onverwachts heel goed |
|
Devin is god. Aanwezig dus. |
|
Eindelijk de kaarten in huis gehaald.. Aanwezig dus!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ben er ook, volgens mij ga ik het echt herrie vinden |
|
Ghehe, probeer dit maar eens, is een track van hun nieuwe album! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: klinkt gaaf! ik kan niet wachten tot maandag in de melkweg |
|
quote: Waarom ga je er dan heen "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Zinnnnnnnnnnnnnnnn!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Vanavond naar Amsterdam! Ik heb er echt héél veel zin in. Tis alweer ruim drie jaar geleden dat ik ze in een veel te grote tent op een veel te groot en druk festival een half uurtje zag spelen. Het wordt nu dan toch wel eens tijd voor het vervolg van (hoop ik) ruim ander half uur YOU SUCK!!! Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Kan er GVD niet heen! Laatste trein gaat te vroeg terug en ik moet werken, AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGHHH! Naja, veul plezier allemaal! You can either agree with me, or be wrong. |
|
Man, man, man. Maroon Speelde net als de vorige keer een pot degelijke metalcore... Veel up-tempo, veel vette en melodische riffjes en opzwepende zangpartijen. Echter, deze band is verre van origineel of vernieuwend, werkelijk elke passage heb ik al eens eerder gehoord bij een willekeurig ander bandje. Ook het voortdeurend op elkaar spugen en omhoog tuffen en het dan weer opvangen vind ik erg overdreven, als de zanger dan ook nog even zijn neus snuit richting de eerste rijen publiek is voor mij de pet af. Waarom deze band steeds op grote tours komt is voor mij een vraag, er zijn véél betere. Strapping Young Lad Eindelijk zag ik ze na drie jaar weer eens. En wat een gruwelijk gaaf optreden was dit zeg! Opvallend veel materiaal van Alien en The New Black. 'Imperial', 'Skeksis' en 'Love?' wisselde zich af met gloed nieuw materiaal in de vorm van 'You Suck', 'The New Black' en 'Decimator'. Het geluid liet in het begin nog wel wat te wensen over. De snaredrum stond veel te hard waardoor het gitaar geluid een beetje verzoop in de mix, later werd dit steeds beter en klonk het na 3/4 nummers als een spreekwoordelijke klok. De band stond erg enthousaist te spelen, en Heavy Devy had weer de nodige domme en humorvolle kreten richting het publiek waardoor de meeste aanwezigen af en toe gewoon dubbel lagen van het lachen, en dat is leuk om te zien bij een metal concert. Afgesloten werd er natuurlijk weer met 'Far Beyond Metal' en ik kan terug kijken op een zeer gaaf avondje! Hier een kleine greep uit de setlist op volghorde van de albums: - In The Rainy Season - All Hail The New Flesh - Oh My Fucking God - Relentless - Aftermath - Imperial - Skeksis - Love? - Decimator - You Suck - Wrong Side (of the head) - The New Black - Far Beyond Metal Dit was het volgens mij, k heb het aardig onthouden. [Dit bericht is gewijzigd door fetuskiller op 13-06-2006 17:33] Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Leuk optreden in de melkweg inderdaad. Jammer alleen dat SYL slechte een klein uurtje gespeeld heeft. Had toch minimaal verwacht dat ze ook nog Detox zouden spelen. Hebben ze vorig jaar ook gedaan toen ze speelde in de Tivoli. |
|
In 013 ook geen detox, maar nog wel een goeie audio-bitchslap, sjonge wat rossen die gasten. |
|
VET! Bijna te bang dat ik te laat zou komen, door de fucking niet rijdende treinen. Maar het kwam goed. Niet alles van Maroon gezien, maar wat ik zag, was de moeite waard. En Devin is gewoon uber. Opvallend trouwens dat het geluid aan het begin exact hetzelfde was als fetuskiller beschreef, terwijl dat in de Melkweg was.. Verder gewoon heel strak gespeeld. En toch leuk dat de 'ballad' love ook nog werd gespeeld. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
WAT een gaaf optreden zeg, pfoei... Strak, hard, vet! En Gene is echt een fokking machine, wat kan die kerel rossen zeg.. Tussendoor rustig met stokjes in de lucht gooien, beetje twirlen met die dingen, echt cool!! En dat gelul tussen de nummers door, geweldig.. Hermy the Booger Enige minpunt vond ik dat het aardig aan de korte kant was, en dat ze een andere toetsenist hebben! Ik vond Munesh stukken leuker om naar te kijken! Die gast ging altijd een partij los achter de toetsen... Geweldig! "Come on you sexy beasts!" Volgens mij Dappere Speerwerper ook nog gespot.. Het was wel rustig zeg! Had ik niet verwacht.. Balkon dicht, en dan nog de zaal maar halfvol.. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 14-06-2006 1:03] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |