|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Cradle of Filth komt naar Eindhoven! Zojuist bevestigd. Op donderdag 1 juni staan ze op de Effenaar planken. Erg geestig. http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=357 Je schade is 24 pleuro. [edit]Support erbij gevoegd[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 09-05-2006 17:22] Only Deaf Is Real! |
|
Dat is wel erg duur voor een doelwit om eieren op te gooien |
|
24 euro? Nou nou nou. |
|
quote: IJsblokjes |
|
Groot of niet, het blijft associaal voor een uurt optreden. Bovendien betaal je ook nog is veel te veel voor je bier in zo'n zaal. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Tja, als je een No-Mercy fest (een vrij groot evenement) voor 30 euro kan bijwonen, dan is 24 euro (zelfs vr Cradle ) nogal prijzig Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Inderdaad, ik vond die 30 euro wel een mooie prijs. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Die 30 euro IS ook een mooie prijs! Vooral als men in rekening houdt wie er allemaal komt spelen op één namidd/avond! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Jezus de tering! 24 Euro! |
|
quote: Maar, je moet cradle afzeiken, niet verdedigen... |
|
quote: kijken of hij dan ook heb publiek in rent en mensen gaat slaan [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 12-04-2006 17:57] |
|
quote: |
|
quote: Hmmm... Redelijk aan de prijs misschien, maar voor 9 euri aan de deur komen deze gasten niet opdagen denk... Only Deaf Is Real! |
|
Dat is toch ook mooi! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Nee maar reken voor de grap maar eens uit wat het wel niet moet kosten om zo'n band te boeken als er 1200 man in de zaal passen. En dan is het nog niet eens op vrijdag of zaterdag want dan betaal je helemaal een kapitaal. |
|
quote: Die 30 euro gaan dan ook de deur uit vr No Mercy en niet kredel Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Vertel mij wat, kerel! I know... Only Deaf Is Real! |
|
quote:Weer een DJ nodig? Afgelopen donderdag is me weer prima bevallen |
|
@Judge M.: Ik snap dat ook niet nee. Wat kost een paar vliegtickets van de VS naar Nederland? En eventueel een overnachting en wat te vreten? Zo hoort Metal toch te zijn...vind ik. Een paar vliegtickets, eten, drinken en een plaats om te slapen. Reken aan de hand daarvan het rendement uit van een uitverkochte zaal met, volgens jou, 1000+ mensen en een entreeprijs van 24 euro. |
|
Cradle komt uit Engeland dus daar ga je al de fout in (retourtje Ryanair is 40 euro ). Maar het zal wel een meerdaagse tour worden in aanloop naar de diverse festivals dus de productiekosten zullen wat lager zijn. En dan gaat de bandgage de doorslag geven op zulke momenten. |
|
quote:Ik kan de term "zo hoort metal te zijn" eigenlijk helemaal niet rijmen met cof |
|
24euro voor maar 1 band? Zow dat zal wel een flinke aanslag zijn op het zakgeld van de meeste fans. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:+ support volgens de Effenaarsite |
|
Hmmm.. Nou lekker Zoveel.. vOor COF.. Ik luister wel naar ze.. Naar de muziek.. Maar ga echt niet naar Eindhoven.. En dan nog es 24euro uitgeven.. .. Dan kies ik wel een betere band om heen te gaan.. Lijkt me.. |
|
omfg, het zusje van Jenje. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |