|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben nog steeds niet echt overtuigd dat dit wat gaat worden. Het is niet slecht, gewoon een beetje... meh... |
|
|
|
En van de NaCI single; Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Tacit is dan wel weer erg goed, een stuk vrijer. Vooral de saxofoonpartijen zijn geweldig. |
|
wow, ik ben zowaar fan van dit album signature |
|
Nu ben ik wel erg benieuwd. Een reviewcopy staat al op de pc |
|
Tegelijkertijd 'raar', maar ook "Holy shit, wat een toffe sounds" |
|
zijn stemgeluid ligt we weer meer op deze signature |
|
Eigenlijk eerder nooit ervaring gehad met de beste man, maar zijn 'cleane' zang is wel heel erg aangenaam. De typische black metal zang vind ik dan weer juist komisch klinken |
|
Naar het einde van het album toe trekt het me bepaald minder. Het mooie vuur van het begin in compleet verdwenen |
|
Vanaf nummer vijf is het één lange freak sessie, nummers zonder kop of staart. Ik denk niet dat ik dit nog vaker ga luisteren, laat staan aanschaffen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Bij de tweede luisterbeurt bevalt hij al veel beter. Regen heeft in het begin ontzettend veel weg van Opeth ten tijde van Damnation en NaCL heeft veel Leprous in zich. Ook lijkt David Gilmour aangeschoven te zijn bij M. Het album gaat alle kanten op, maar dat heeft zijn charmes wat mij betreft. Chaotisch is het zeker, maar de fantastische instrumentatie leidt het in goede banen. Favorieten zijn op dit moment Pulse (gave trip-hop vibe) en Tacit. |
|
Ik had dat Opeth gevoel eigenlijk ook wel erg bij Hiber. Tot nu toe zijn m'n favorieten de eerste 4 tracks en Tacit. De andere zijn me toch echt net effe niet boeiend genoeg vrees ik |
|
Das Seelenbrechen is een sterke plaat geworden, maar ik zie het nut van die laatste track echt niet. Dit is een van de improvisaties en het gaat werkelijk waar geen kant op. Er wordt geprobeerd een creepy sfeer te creëren maar het komt gewoon niet op gang. |
|
Wie vriendjes is met Ihsahn op Facebook... COMPETITION TIME! Candlelight Records and myself are giving 5 fans the chance to come to a secret location on November 13th in London to hear my new album, along with some of the top magazines in the uk and Europe. For your chance to win! leave a comment telling us your favourite ihsahn song and why. we will pick a winner in the next few weeks, good luck! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Nieuwe track: Het album genaamd Arktis zal op 4 maart verschijnen. |
|
Nog twee nieuwe tracks: Crooked Red Line Tot nu toe klinkt het allemaal erg goed, vooral Crooked Red Line vind ik prachtig, met saxofoonpartijen van Jørgen Munkeby van Shining! |
|
signature |
|
Waarom niet? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
veel te veel Opetherig gedoe te veel brains voor mij signature |
|
Brains zijn best sexy hoor. Edit: Dat drumgeluid is wel [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 23-02-2018 16:53] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Voor dat drumgeluid moet ik even gaan zitten bij een betere installatie, maar tot dusver ligt het verder gewoon in het verlengde van de vorige platen, en dat vind ik helemaal prima. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
En dat geluid van die gitaren, pfff, die drums waren me niet eens opgevallen, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Als ik er iets niet in hoor is het wel Opeth. Sterker nog, die riff vanaf 1:55 doet me juist denken aan "Prometheus - The Discipline Of Fire And Demise", zij het met een iets softer gitaargeluid. Drumgeluid is een smaakkwestie. Ik vind het ook niet super klinken, maar het geeft wel heel sterk een bepaald sfeertje dat ik dan wel weer tof vind. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 24-02-2018 8:01] Vox Clamatis in Deserto |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |