|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dus eenieder kan Hub's werk binnenkort online vinden! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote:Yep,ben bezig met interview met Perished en Aura Noir(waarvan de nieuwe cd aan staat te komen). (heb nu pas alles kunnen downloaden wat nodig is om mijn artikelen te plaatsen nadat het 3 keer is mislukt ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
'k werk bij een PA-firma (klank en licht en alles errond dus)en heb volgende muziekgerelateerde websites in beheer: Kleudde (festival; maak ook hun affiches, flyers, ... tot entreekaarten toe), Soundlights (PA-bedrijf), Tswaert Der Duusternesse (zine), Witchsmeller Pursuivant (band be), Iconoclasm (band, be), Eternal Breath (band, be), Geweih (band, de), The Stage (metalcafe; ook flyers, affiches etc etc), Malagant (eigen band) en strax komt de website van 'Kill As One' (europese off. Death Angel fanclub) ook van mn hand. Vroeger heb ik ook een lange tijd de website van Secrets Of The Moon (band, de) gebouwd en onderhouden. Verder heb ik nog wat logo's, banners en andere prularia op mn naam Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nou ja, ik ben 14 dus ik werk nog niet echt. Ik wil wel als ik 16 wordt (of eigelijk zo snel mogelijk) gaan werken bij een lokaal radiostation. Na school hoop ik conservatorium te gaan doen met muziekproductie. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik steun bands door hun cd's te kopen |
|
jupp...k ben een licht vrouw.....bij de nieuwe bosuil.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Je bent gewoon grouppie, zeg het nou maar gewoon. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ik heb een eigen platenlabel. Zerk-records. Voor meer info zie mijn profiel. Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. |
|
quote:hoe kom je daar bij.... k doe gewoon helpen opbouwen en ophangen en als de band dan speelt met een groot paneel met knopjes spelen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: dat wil ik ok gaan doen bij de Willemeen, ze zeiden dat dat mogelijk was iig |
|
quote:vind het heel erg leuk om te doen !!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Jajaja... |
|
quote:en dan tegelijkertijd zorgen dat jij niet omvalt... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:zoeplepke wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Lach je me nou uit?? Ik vind het eigenlijk een behoorlijk nobel initiatief van mezelf. Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. |
|
quote: Pak ff je counterpart aan; die heeft dringend een schop in z'n aars nodig! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja man, dat soort mensen zorgen voor de zooi voor het wel integere gedeelte van de underground. Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. |
|
Ik heb heel even in de stadsgehoorzaal in Vlaardingen gewerkt en daar geholpen bij het opbouwen en afbreken van lichtsets, en het decor bij musicals en cabaret. Ik moest daar echter weg omdat ik eigenlijk te jong was en ze binnen het theater flink gingen bezuinigen. Ik heb ook een flink aantal keren op school de verlichting verzorgd bij toneelstukken en muziekopvoeringen. De meeste keren heb ik daarbij met analoge besturing gewerkt, alleen de laatste keer had ik DMX tot mn beschikking. Ik heb inmiddels ook 2 keer een rock schoolfeest georganiseerd, waarbij ik zelf alles geboekt heb, van de bands tot de PA en lichtman.. want de school wilde er eigenlijk niks van weten. Al met al bevalt het organiseren van dergelijke 'feesten' me wel en ik hoop dus ook dat ik volgend jaar, als ik ga studeren, ergens een zaal of iets dergelijks vind, waar ik hier mee verder kan gaan.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Om ze uit de brand te helpen heheheheh |
|
Recensente/fotograaf bij een metal e-zine |
|
LMAO Outside-Lie... Ik ben de eigenaar van het underground metal label "Zerk-records" Ben op zoek naar nieuwe bands voor mijn label. Mijn eerste band "outtestterror" heb ik al gecontracteerd. De 2e band is banal, rauwe blackmetal, met gitarist omnivoor, en als gastzanger de beruchte nagtworst. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-05-2003 22:18] |
|
Ik ben die jongen die altijd Slayer roept. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |