|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Toen Flesh Made Sin speelde was er maar nauwelijks publiek. Uitzondering die de regel bevestigt? Unitas heeft wel een erg mooi onderkomen, trouwens. Goede "voorzieningen," enzo. Touché, pussycat! |
|
Is unitas hetzelfde als Unitas Studiosorum Vadae? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Er zijn weer zat nieuwe mensen bijgekomen; ben benieuwd wat men doet en waar.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik eh doe bar weinig.. Promoot wel eens festivals en bandjes, strooi flyers rond voor festivalletjes her en der in het land. Speel voor ehbo-er tijdens kleine ongelukjes, maak voor mijn eigen plezier lelijke foto's van bandjes en gooi deze online voor de belangstellenden. Ik wil nog wel wat meer gaan doen richting fotografie, promotie of organisatie. |
|
quote:als jij zin hebt mag je ook wel wat lelijke fotos van ons(toxocara) maken de 27ste |
|
quote: Als ik ga wel ja, zijn nu 3 andere leuke dingen waar ik uit moet gaan kiezen tegen die tijd. |
|
ja maar je hebt nu nog een extra reden om naar t ukien te komen!dus zie je daar! |
|
Ik ben merchandise roadie van Goddess Of Desire. Verder speel ik af en toe mee in de show van Goddess tijdens de Venom cover 'Teachers Pet'. Voor de rest strooi ik regelmatig flyers rond en rij zeer regelmatig met festivalposters in m'n auto rond They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Unitas heeft op 5 february weer een groot metal(fan)festival hehe. Oa. Anorexia Nervosa en Lord Belial spelen er Hoe ik dat weet?Ik zit in de organisatie What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Goh .. ik heb zowaar nog niks gezegd hier. Ik heb ook ge-dj-ed, ongeveer een jaar lang bijna elke zaterdag. Ben nu al ruim drie jaar werkzaam bij ZM zowel als "gewoon" redactielid, als hoofdredacteur, waar ik nu zowat een dagtaak aan heb (als dat nou eens zou betalen .. zucht ..) , waar ik nu zo'n beetje alle interviews en live reviews regel. Verder drie jaar lang ZM fest georganiseerd samen met Rajackar. |
|
Ohja, even mezelf patsen: Programmeur TMT, Roosendaal Festival organisator voor www.metalfan.nl Eigen agency (binnenkort website en al). What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Goh gaat Metalfan nu ook al ZM nadoen met een eigen feessie |
|
quote: Sinds vorig jaar idd.. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |