IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Mensen in de muziek maar niet als muzikant Vorige pagina
Magistus
Usericon van Magistus
Posted 13-11-2003 10:43 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2003 22:21 schreef mörke het volgende:
Ik ben die jongen die altijd Slayer roept.

Zelf een keertje bij de ACU in Utrecht voor De Pit staan "draaien". Bleken nogal veel death-metallers te zijn...dus ben meerdere malen verwenst omdat ik stug blackmetal bleef draaien :p Was leuk voor een keer maar gezien het feit dat de miep van de bar ging klagen dat ik teveel (op hun kosten, was de enige beloning verder) dronk is het ook de laatste keer.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-11-2003 14:06 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 9:48 schreef Necronynke het volgende:
En nu gaat Unitas misschien sluiten vanwege geldbegrek..
Hadden ze maar meer metal moeten boeken
Toen Flesh Made Sin speelde was er maar nauwelijks publiek. Uitzondering die de regel bevestigt?

Unitas heeft wel een erg mooi onderkomen, trouwens. Goede "voorzieningen," enzo.

Touché, pussycat!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 14:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Is unitas hetzelfde als Unitas Studiosorum Vadae?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-11-2004 23:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Er zijn weer zat nieuwe mensen bijgekomen; ben benieuwd wat men doet en waar....

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-11-2004 0:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik eh doe bar weinig..

Promoot wel eens festivals en bandjes, strooi flyers rond voor festivalletjes her en der in het land. Speel voor ehbo-er tijdens kleine ongelukjes, maak voor mijn eigen plezier lelijke foto's van bandjes en gooi deze online voor de belangstellenden.

Ik wil nog wel wat meer gaan doen richting fotografie, promotie of organisatie.

Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 16-11-2004 12:38 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 16 november 2004 0:06 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik eh doe bar weinig..

Promoot wel eens festivals en bandjes, strooi flyers rond voor festivalletjes her en der in het land. Speel voor ehbo-er tijdens kleine ongelukjes, maak voor mijn eigen plezier lelijke foto's van bandjes en gooi deze online voor de belangstellenden.

Ik wil nog wel wat meer gaan doen richting fotografie, promotie of organisatie.
als jij zin hebt mag je ook wel wat lelijke fotos van ons(toxocara) maken de 27ste

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-11-2004 17:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 12:38 schreef Katablaster het volgende:
als jij zin hebt mag je ook wel wat lelijke fotos van ons(toxocara) maken de 27ste

Als ik ga wel ja, zijn nu 3 andere leuke dingen waar ik uit moet gaan kiezen tegen die tijd.

Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 17-11-2004 9:55 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

ja maar je hebt nu nog een extra reden om naar t ukien te komen!dus zie je daar!

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 17-11-2004 10:01 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Ik ben merchandise roadie van Goddess Of Desire.
Verder speel ik af en toe mee in de show van Goddess tijdens de Venom cover 'Teachers Pet'.
Voor de rest strooi ik regelmatig flyers rond en rij zeer regelmatig met festivalposters in m'n auto rond

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 17-11-2004 10:01 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 18 november 2003 14:06 schreef Sporty Voleg het volgende:
Toen Flesh Made Sin speelde was er maar nauwelijks publiek. Uitzondering die de regel bevestigt?

Unitas heeft wel een erg mooi onderkomen, trouwens. Goede "voorzieningen," enzo.

Unitas heeft op 5 february weer een groot metal(fan)festival hehe.
Oa. Anorexia Nervosa en Lord Belial spelen er
Hoe ik dat weet?Ik zit in de organisatie

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2004 10:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh .. ik heb zowaar nog niks gezegd hier.

Ik heb ook ge-dj-ed, ongeveer een jaar lang bijna elke zaterdag.

Ben nu al ruim drie jaar werkzaam bij ZM zowel als "gewoon" redactielid, als hoofdredacteur, waar ik nu zowat een dagtaak aan heb (als dat nou eens zou betalen .. zucht ..) , waar ik nu zo'n beetje alle interviews en live reviews regel.

Verder drie jaar lang ZM fest georganiseerd samen met Rajackar.

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 17-11-2004 10:08 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Ohja, even mezelf patsen:

Programmeur TMT, Roosendaal
Festival organisator voor www.metalfan.nl
Eigen agency (binnenkort website en al).

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2004 10:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh gaat Metalfan nu ook al ZM nadoen met een eigen feessie

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-11-2004 15:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 10:11 schreef Jenje het volgende:
Goh gaat Metalfan nu ook al ZM nadoen met een eigen feessie

Sinds vorig jaar idd..

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com