IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : D.R.I. (Dirty Rotten Imbeciles) Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-04-2006 20:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

laat ik het hier nog maar eens proberen... zonde voor de beste man.

D.R.I. Guitarist SPIKE CASSIDY Diagnosed With Colon Cancer; Band Cancel Tour

Legendary punk/metal crossover band D.R.I. (DIRTY ROTTEN IMBECILES) have cancelled their previously announced U.S. tour. According to a statement released by the group's booking agent, D.R.I. guitarist Spike Cassidy was recently "diagnosed with colon cancer and was operated on three weeks ago. Sadly the concern is that [the cancer] spread and the medical treatment is [required immediately] and it prohibits any touring for the remainder of the year at least."

D.R.I.'s U.S. tour was scheduled to kick off May 22 in Seattle, Washington.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-06-2006 10:55]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-04-2006 20:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

kutziekte

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

attila_de_hun
Posted 26-04-2006 20:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

inderdaad

kanker zou verboden moeten worden

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-04-2006 20:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Nou en.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

attila_de_hun
Posted 26-04-2006 20:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 20:44 schreef kwelgeest het volgende:
Nou en.

echt wel... DRI is een zeer goede band en alleen al uit egoistisch eigenbelang hoop ik dat de beste man het haalt (ooit nieuwe muziek).

Maar buiten dat...ik heb al enkele familieleden aan dat klotekanker verloren. dat is geen pretje en heb dan ook medelijden voor diegene die hier aan lijden. hoop maar dat jij dat nooit mee hoeft te maken.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-04-2006 20:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik vind dit een overbodig topic. Dit kan tock ook in een/de algeme(e)n(e) DRI topic? Moeten we voor iedere muziekkant die iets heeft een topic openen?

En kanker in het algemeen; Tja, ach, vervelend maar er is wel meer vervelend en dood en ziekten horen nou eenmaal bij het leven. En ja, ik heb ook al meerdere familieleden verloren aan kanker.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-04-2006 20:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het is je niet in de kouwe kleren gaan zitten, niet Victor?

Overigens vind ik dit ook een overbodig topic; de beste man is niet dood maar gaat gewoon onder behandeling toch?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

attila_de_hun
Posted 26-04-2006 21:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 20:54 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind dit een overbodig topic. Dit kan tock ook in een/de algeme(e)n(e) DRI topic? Moeten we voor iedere muziekkant die iets heeft een topic openen?

wat doe je hier dan?? ik vind 85% overbodig. en daar kom ik niet in (op een vluchtige blik na). ik vind dit belangrijk nieuws. als jij DRI nietgoed vind, kan ik ook niks aan doen. maar de band is zeer belangrijk geweest wat betreft de ontwikkeling van bepaalde stromingen

quote:

En kanker in het algemeen; Tja, ach, vervelend maar er is wel meer vervelend en dood en ziekten horen nou eenmaal bij het leven. En ja, ik heb ook al meerdere familieleden verloren aan kanker.

dat vind ik ook klote.

attila_de_hun
Posted 26-04-2006 21:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 20:59 schreef Mutilator het volgende:
Het is je niet in de kouwe kleren gaan zitten, niet Victor?

Overigens vind ik dit ook een overbodig topic; de beste man is niet dood maar gaat gewoon onder behandeling toch?

goed, ik heb het gepost en onder de aandacht willen brengen... gooi de zaak maar weer dicht.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 26-04-2006 21:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 april 2006 21:01 schreef attila_de_hun het volgende:
goed, ik heb het gepost en onder de aandacht willen brengen... gooi de zaak maar weer dicht.

Ik vind geen algemeen DRI topic; zal ik er een algemeen DRI topic van maken dan?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

attila_de_hun
Posted 26-04-2006 21:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 21:02 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind geen algemeen DRI topic; zal ik er een algemeen DRI topic van maken dan?

is goed hoor... ik denk alleen niet dat er veel interesse in deze band is vandaag de dag,(ook wel hun eigen schuld door het negeren van uitbrengen van nieuw materiaal)dus wat mij betreft gooi je de zaak maar dicht.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 26-04-2006 21:10 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

ik heb ze heel lang geleden eens live gezien in Sittard en nog een plectrum gevangen van Spike Cassidy

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 26-04-2006 21:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 april 2006 21:00 schreef attila_de_hun het volgende:
... maar de band is zeer belangrijk geweest wat betreft de ontwikkeling van bepaalde stromingen
...

Hoe zijn ze belangrijk geweest dan voor welke ontwikkeling? Thrashcore ofzo?

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-04-2006 21:14 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ze waren toch zo ongeveer de eerste crossover band?

attila_de_hun
Posted 26-04-2006 21:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 21:13 schreef Mutilator het volgende:
Hoe zijn ze belangrijk geweest dan voor welke ontwikkeling? Thrashcore ofzo?

zie opmerking oud vuil, verder stond bijv. op iedere oud slayer foto dave lombardo met een DRI t-shirt. net zoiets als discharge, oude agnostic front bijv. ook de metal heeft beinvloed. ken je de band niet???

ik dacht toch dat de band een tijdje erg populair was(ten tijde van thrashzone bijv.)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-04-2006 21:21]

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 26-04-2006 21:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De bands die je noemt hebben volgens mij alleen invloed gehad inzake een extra portie agressie, maar muzikaaltechnisch niet echt toch?

attila_de_hun
Posted 26-04-2006 21:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 21:41 schreef Mutilator het volgende:
De bands die je noemt hebben volgens mij alleen invloed gehad inzake een extra portie agressie, maar muzikaaltechnisch niet echt toch?

nee, het was ook een soort van wisselwerking lijkt mij. Sommige metalbands namen de agressiviteit over van punk/hardcore, terwijl sommige hardcore bands wat meer structuur en opbouw aan hun muziek toevoegde (D.R.I. Suicidal, Agnostic front etc etc).

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 26-04-2006 22:13 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

*Zet weer eens een DRI Elpeeke op*

Manifest Destinyyyyyyyy

stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 27-04-2006 10:49 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 21:41 schreef Mutilator het volgende:
maar muzikaaltechnisch niet echt toch?

Inspiratie / beëinvloeding is natuurlijk niet per definitie alleen muzikaaltechnisch. Het kan de energie zijn, het muzikale 'idee'. de subcultuur, de impact, tekstueel. you name it.
DRI behoorde tot de grote namen en grondleggers binnen het crossover genre in de eighties en verdiend alleen daarom al diep respect

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2006 23:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vind crossover een wat vage term; ik wil altijd weten wélke elementen 'gecrossed' worden; wat mij betreft heet het thrashcore of zit ik er nu naast en is dat wat anders ?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2006 23:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klinkt meer als een zwakzinnige grindcoreband

signature

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 14-06-2006 23:55 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 23:21 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind crossover een wat vage term; ik wil altijd weten wélke elementen 'gecrossed' worden; wat mij betreft heet het thrashcore of zit ik er nu naast en is dat wat anders ?

tja, da's nog een term uit de tijd dat ze crossover binnen tha scene nog niet voor alle hybride metalen klanken gebruikten. Als je 15 jaar geleden 'crossover' riep tegen een metalhead was't teminste meteen duidelijk Tegenwoordig noemen ze ook zoveel 'Hardcore' dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 15-06-2006 20:43 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Onder Crossover werd in de jaren tachtig verstaan de ideale mix tussen punk en metal.

attila_de_hun
Posted 15-06-2006 20:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 20:43 schreef axegrinder het volgende:
Onder Crossover werd in de jaren tachtig verstaan de ideale mix tussen punk en metal.

en de muziek was "funk-vrij". dat is er later bijgekomen.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 15-06-2006 20:50 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 20:45 schreef attila_de_hun het volgende:
en de muziek was "funk-vrij". dat is er later bijgekomen.

voornameljk sinds Robert bij Suicidal kwam.

attila_de_hun
Posted 15-06-2006 20:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 20:50 schreef neefherbert het volgende:
voornameljk sinds Robert bij Suicidal kwam.

zat hij niet eerst in Infectous grooves???? (en ik vermoed dat de Peppers (en Faith no more???)verder een belangrijke rol hebben gespeeld, maar van die tak van muziek heb ik verder weing verstand (ik kon IG en Mordred wel goed hebben trouwens)

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com