|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Rocken!! Tijden en entree volgen uiteraard nog. :-) Drummer nodig? |
|
Wie zingt er nou tegenwoordig in Her Enchantment? |
|
De "beauty" of de "beast"? Drummer nodig? |
|
de chick natuurlijk |
|
Lucy. |
|
|
|
Vet! Whispering Gallery en Cypher |
|
Lekker he? En daarna doen wij nog een beetje afpilsen, niks mis mee dacht ik zo! Drummer nodig? |
|
Sinds wanneer zit jij bij Her Enchantment dan? |
|
Sinds eind januari ongeveer. Hoezo? Drummer nodig? |
|
Die gasten van Her Enchantment zijn homo's... Pijpen tientje? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Whispering Gallery, gaaf. Wel zin om te komen kijken eigenlijk, iemand enig idee wat de speelvolgorde zal zijn.. Her Enchantment als laatste? |
|
quote: Gister van een vage gozer een flyer van dit gebeuren gekregen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat is wel handig, kan je tenminste op tijd weg om bijvoorbeeld de laatste trein/bus te halen zonder iets van enig belang te missen. Goede programmeur. |
|
Yep, Her Enchantment speelt als laatste, wij ervoor... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Heb jij al een flyer dan? Drummer nodig? |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Cool... Immer die coole scheiBe... HE Ramt de korrels bij Blackie wel uit de p**pert... |
|
quote: Wellicht zoals je wel zult weten.. is dat niet altijd zo en HEE.. das mooi, trein op tijd halen dus. |
|
Schopping voor zaad-an!! Drummer nodig? |
|
Hey Sjurt over een weekie beukuuhhh!!!! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Jup, zin an!! Jullie zijn al bemaild? Drummer nodig? |
|
Und... Was soll das den ja.... Her Enchantment met keyboards, eenmalig heb ik gehoord...Stimmt das?? oder he |
|
Oei, keuzes keuzes.. of naar Arnhem of naar Apeldoorn |
|
quote: Ghehehe, het is eigenlijk stiekem al de tweede keer met keyboards... En, ik ben net zo benieuwd als jij. ROCKUHN!!! Drummer nodig? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |