|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Shining |
|
Ihsahn - Astera Ton Proinon |
|
Gwen Stefani - What You Waiting For Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Morrissey - The Youngest Was The Most Loved Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Merauder - Take by force Against God and Government |
|
eerder vannochtend: gorefest - false satyricon - now diabolical judas priest - painkiller en nu culture beat ofzo In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
clouseau |
|
quote: np: Hauptkampflinie - Viva la Muerte [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-05-2006 9:40] Against God and Government |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Necrology - Cracked |
|
A Blaze Colour - Cold As Ever Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ensemble Pittoresque - Maitre Satori Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vo Ese - Rike´s Birthday Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Infernäl Måjesty - None shall defy Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:haha ja op de radio opt werk hoor np 'Give me my Monica' ofzo. sjonge jonge, wat een feest. |
|
weer eens uit de kast getrokken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Die gasten hebben ooit nog wel is een leuk nummer gehad al weet ik de titel niet meer... anygay np: Moonblood - Apocalyptic vision Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Nitberg - Holocaust To The J**s And The Poisoned Ones Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Nortt - Ligfaerd Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Max Resist - Anger and Hatred Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
optreden met Marcel Coenen voor de DVD : cover v. Whitesnake - Still of the Night wooehaaa die ging vet! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-05-2006 17:17] |
|
quote:'daar gaat ze'? hehe waren laatst bij Jensen die lui. En 'k vond het zowaar erg tof. kon ook door de joint komen btw.. |
|
Brigade M - Mr W.P. R 'n R * Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Monotheist Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |