|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij gaan een flink feest bouwen omdat onze 1e EP uit is. Over de exacte inhoud van de avond ga ik niets verklappen, maar het gaat een hele speciale avond worden waarbij al je zintuigen geprikkeld zullen worden Geen kaal optreden dus, maar echt een SHOW! Komt allen met ons meefeesten Meer info: www.scanyourmind.com www.heavylord.nl www.whenalllifeends.com www.nighttown.nl |
|
Je verklapt alles al, lekker tof van je |
|
Nee Snaack, je bent voorspelbaar |
|
Ik zie die middag wel of ik nog langskom. In The Little Cave vond ik het wel grappig. |
|
Ik zou het niet willen missen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
|
|
quote: bah, homo ! Fuck the world and fuck you |
|
quote:En inmiddels voor bedankt |
|
Ik ben ernstig aan het spammen.. Invites gestuurd naar de gezamelijke adressen van de bandleden, bijna 500 man haha |
|
*sgoopp!!11* |
|
present Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
|
|
goh, eindelijk ga ik Mindscan eens zien... :blush: carcasstrid |
|
quote: Zo mag ik het horen Walibipoppromolekkerding Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
carcasstrid |
|
wat is dit dan? geen lijstje? - Snaack - Jane Doe - Rajackar - Iron Maiden - Oscura zoooooooo |
|
Ik ga zeker pogen hierbij aanwezig te zijn, dat moge voor zich spreken! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
|
|
quote: |
|
Aanwezig: - Snaack - Jane Doe - Rajackar - Iron Maiden - Oscura - Phantom Lord Misschien: - Arnibes [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 22-05-2006 18:07] FREEZE |
|
*sgoppppp* Morruguh!!! |
|
Succes morgen Snaack! |
|
quote:Gaat gaaf worden! FREEZE |
|
quote: Drankjewel Vandaag tijdens het doen van de laatste inkopen is de voorpret echt goed begonnen, haha quote: Jawohl + |
|
Ik wacht de foto's af. Veel succes ook van deze kant van de pc. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |