|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe laat spelen jullie? Denk je dat er om 10 uur nog steeds plaats over is? |
|
quote: Wij beginnen rond 23h.. quote: Dat hoop ik natuurlijk niet () maar ik denk het wel |
|
Ik ga het helaas niet redden vanavond. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik vind lijstjes ook altijd leuk Aanwezig: - Snaack - Jane Doe - Rajackar - Iron Maiden - Oscura - Phantom Lord - Gummibeer Misschien: - Arnibes |
|
quote: en leuk feitje voor mezelf: ik hoef niet te rijden! carcasstrid |
|
Goed bezig! Wie heb je zover gekregen? |
|
quote: robbemans haalt me op! carcasstrid |
|
quote: Kan ie even omrijden misschien, via Utrecht? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: dat lijkt me een überheerschend plan! pak gewoon de trein en kom ook joh!!! carcasstrid |
|
quote: Nee want ik kom dan niet meer echt richting terug. Geld is ook iets waar ik aan moet denken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
het was weer overmatig gezellig en Mindscan heerscht!!! carcasstrid |
|
Was het een geslaagd feestje ? Heb 't helaas moeten missen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
godver... ja je hebt wat gemist!! carcasstrid |
|
Dat verwachtte ik ook wel, maar het is helaas niet anders. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik ook.. [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 28-05-2006 2:46] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik sluit me hier geheel bij aan Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Mindscan was lekker bezig Alleen is m'n enkel nu wat blauw door 2 gozertjes die het publiek in moesten rennen . Volgende keer maar weer m'n halfhoge schoentjes aandoen |
|
Thnx allemaal voor het komen, special thnx voor de ZM-headbang crew Ik ga straks de video kijken, ben benieuwd hoe de visuals er uit zagen hehe. |
|
Het was erg gaaf! Heavy Lord was erg intens en kwam erg goed over live, echt iets voor Jenje Een tragere en loggere versie van crowbar When all life ends was ruk.. maar gelukkig kon ik een beetje TV kijken bij die band En Mindscan was erg gaaf! Jullie gaan ook echt vooruit, toen ik jullie een paar maanden geleden zag kwam het allemaal nog wat minder spectaculair over. Mischien dat die doeken met 'bloed' en het grote scherm het deden, maar volgens mij zijn jullie ook gewoon wat professioneler aan het worden Ook erg leuk trouwens dat die hele ZMcrew me de halve avond aan heeft lopen staren, ik ben blij dat ik geen duidelijke foto's plaats hier Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Hey Snaack! Kunnen wij die videoband ook nog een keer aanschouwen? En waar zijn de fotos te vinden die die blonde knakker heeft lopen maken? carcasstrid |
|
MINDSCAN!!!! @Kramy: I saw you FREEZE |
|
quote: Ik jou ook, maar ik was te druk aan het heersen om je aan te spreken hehe Owja, en ik was bang voor Rajacker, omdat die irritante pitters in elkaar dreigde te slaan Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Die video moet lukken Lijkt me wel zo cool dat een keer te combineren met een ongegeneerd biezuipen-avond Foto's staan denk ik morgen online. |
|
quote: cool!!! en ik dan aan de baco uiteraard hehe.. waar staan die fotos online dan? 3 voor 12? carcasstrid |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |