|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het 36e Tuinfeest komt er weer aan, en wel op zaterdag 17 juni, deze keer met: - Ancient Rites(BE) - Mambo Kurt(DE) - Osdorp Posse - Gunz 'n Rosez(coverband) - 69 Charger - Spawn - Deliberate Jeopardisation(winnaar kleine prijs v/d Alblasserwaard) + Snackkraam, Merchandise Afterparty met dj Thomas Aanvang:13.00uur tot 04.00uur Entree:Gratis Dit bevindt zich op het grasveld achter Elektra Voor meer info: www.elektra-sliedrecht.nl [edit]titel[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 15-05-2006 16:34] |
|
@line up!! |
|
Dit klinkt goed!! En zeker omdat ik na Ancienm Rites de trein naar huis kan nemen en zelfs nog aankom ook!! Denk wel dat ik hier heen ga, AR heerscht.. |
|
aanwezig..uiteraard |
|
Aanwezig! Ancient Rites! |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Speelt Stigma er ook niet? |
|
Maak je een grapje Conrad of meen je het serieus? Zie ze namelijk niet in de line-up staan. |
|
quote: hehe, nee ze spelen op t puinfeest in Sliedrecht in augustus!! |
|
Moet je hiervoor eigenlijk nog reserveren of is er geen maximum aan mensen die ze op het verd proppen? |
|
Hoef niet te reserveren Rajackar. Je kan zo het veld oplopen gewoon. Is open terrein. @ Conrad: Dat veranderd de zaak. Wel weer leuk een Puinfeest. Is al weer aantal jaren terug dat ik daar voor het laatst geweest ben. Wanneer is het precies en weer op de baanhoek? [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 01-06-2006 16:11] |
|
quote: Mensen uit Utrecht worden nie op t veld gelaten, hoorde ik!! |
|
Funny one... |
|
quote: GRRRRRRRRRRRR En ik wil nog wel zo graag mambo kurt zien |
|
Ja..word een gezellig daggie dit |
|
quote: Geen probleem. De laatste 2 bands spelen binnen. Dus ook mambo Kurt. |
|
*schopt topic omhoog* |
|
Hoe is dit te bereiken? En dan vooral van het station. |
|
Als je op het station aankomt in Sliedrecht,moet je de 'stationsweg' uitlopen richting het einde van de straat en dan zie je vanzelf Elektra's tuinfeest |
|
aaanwez000g maybe weer in huize ...straat slapen dan? hihihi [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-06-2006 20:11] |
|
quote: Kom je ook Arnibes? Cool! |
|
quote: Ik moet nog even kijken wat het wordt. Greppelpop met kutbands en heel veel bekende of Tuinfeest met betere bands en minder bekende. |
|
Tja...keuzes he. Ow....*schopt topic* |
|
hier wat routebeschrijvingrommel.. http://www.elektra-sliedrecht.nl/Images_new/tuinfeest/Kaart1groot.gif http://www.elektra-sliedrecht.nl/Images_new/tuinfeest/Kaart2groot.gif |
|
Dank u! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |