|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Net alsof JIJ niet weet waar Elektra ligt |
|
Ancient Rites... Kun je er blijven pitten in een tentje eventueel? Snelle reactie terug graag b.v.d. |
|
*schop* |
|
quote: Wat? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ol?? jij gaat toch ook? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dat is wel de bedoeling ja. Moeten alleen nog ff kijken hoe en wat met reizen enzo. |
|
Zeker langskomen, altijd een gezellige boel. Ik kom ook lekker langs met mijn kids (basisopvoeding he). Jammer dat Ancient Rites een beetje laat speelt voor mijn jongste (21 maanden oud ). Die had dat helemaal geweldig gevonden. Ze kwam gisteren al naar me toe: "Pappa mee? Pappa Tessa muziekie luisteren? Pappa muziekie..... grrr grrrrrrr grrr! |
|
quote: Spreken we vanavond wel even af. Wij willen ook heen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Komt goed. Alleen nog de bob aanwijzen |
|
quote: *meld zich vrijwillig aan....* On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Earth to zillah: JIJ HEBT GEEN RIJBEWIJS EN JE ZUIPT TEVEEL! |
|
quote: BOEIEN On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nee BOETE! |
|
quote: |
|
Zo maar eens weg! |
|
kom vanavond ook effe langs. wil ancient rites ook wel eens een keertje zien |
|
Aanwezig Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Was gezellig! |
|
Dat was het zeker! Mambo Kurt |
|
Was gister een zeer geslaagd feestje. Osdorp Posse was vet, Gunz Roses had leuke momenten. Ancient Rites was niets meer dan . Zeer goed optreden van ze. En degene die die bierhouders heel de tijd aan het gooien waren verdienen een trap in hun gezicht, zo'n ding heeft me in het gezicht geraakt |
|
quote: Dat was een ventje van een jaar of 10. Die had jij toch wel aan moeten kunnen Arni? |
|
quote: Ik doe niet aan kindermishandeling |
|
Er waren oude lui mee begonnen met dat gooien en vervolgens gingen de kinderen verder. Grom! Vervelend doen wordt zo met de paplepel ingegoten! Ow ja, grom aan die lui achter ons die het nodig vonden om de hele tijd bier over ons te gooien. Stond op het punt zelf een aantal bekers bier te halen en die in het gezicht van die eikel die het meest gooide te gooien. Dwaas! Verder vond ik het wel een leuk festival dit jaar. Leuke muziek en sfeer. AR heerste heel erg en Mambo Kurt: daar heb ik me echt rot om gelachen. Verder ook veel bekende koppen gezien. Lekker warm dagje. |
|
Erik / Ancient Rites Zal binnenkort de rest van de foto's eens online gooien |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |