|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Craft - Ablaze RAAGGGH |
|
quote: |
|
cathedral - reaching happiness touching pain geweldig... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Xasthur - Nocturnal Poisoning |
|
charon - little angel In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: NP: Lurker of chalice Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Noizefucker - The Killing Music |
|
enduser - end of a beginning(sublight version) signature |
|
COF - Dusk and her embrace Member of the iso-betawuste crew!! |
|
aletheian - dying vine signature |
|
Pete Namlook & Richie Hawtin - From Within 3 |
|
Isacaarum-Shibari Kata and other Practices signature |
|
Eat My Fuk : I Wanna Cum On You Fuck the world and fuck you |
|
schnellkore keihard om de gebuur te pesten omdat hij gisterenavond tijdens Eurovisie zat te gabberen op keislechte shitgabberhouse signature |
|
Nobukazu Takemura- Dancing Flow |
|
Dev/null - Big boring bass Suck my piss |
|
Enslaved - 793 (Slaget Om Lindisfarne) |
|
Atomizer - The Only Good Human.... is a dead human natuurlijk vette thrash |
|
Lordi - Hardrock Hallejulah |
|
Eat My Fuk natuurlijk. Fuck the world and fuck you |
|
Slipknot - Heretic Anthem Faustian Spirit of the Earth |
|
anthrax moshers 1986 - 1991 van voor tot achter teringhard In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Even mijn hele weekend doornemen (gewoon, omdat ik niks beters te doen heb.) Frantic bleep - The Sense apparatus Ik had dit al een hele tijd niet meer geluisterd, maar wat een vreselijk goed album is dit! Wel extreem lastig te omschrijven. De muziek is sfeervol maar toch ook weer hektisch op z'n tijd. Zweverig en hard tegelijk. Muziek die misschien nog het beste te omschrijven is als Arcturus die zich heeft laten beinvloeden door Alternative 4 van Anathema. Luister zelf maar: http://www.franticbleep.com Go it alone - The Only blood between us Geweldige old school hardcore. Snel, agressief, energiek en vol emotie. Deze gasten nemen de muziek van oude helden als Youth of today en Chain of strength en geven daar een modernere draai aan. Gotmoor - Pain provider Het nieuwe album van deze belgen staat gerand voor een vreselijk smergie pot ultra snelle black metal. Misschien nog het beste te vergelijken met Conqueror. Grand magus - Wolf's return Een band die het heroische gevoel en de melodie van een Rainbow weet te combineren met de ultra heavy en donkere sound van doom metal. Met als grote troef de geweldige zanger (ook bekend van Spiritual beggars). In control - The Truth hurts Een van de beste old school hardcore bands die ik ken. Jammer dat ze niet meer bestaan. Katatonia - The Great cold distance Wat mij betreft het beste Katatonia album na Last fair deal gone down. Heerlijke melancholieke rock met een scherpe metal rand. Khoma - The Second wave Om maar even in de melancholieke sfeer te blijven. Khoma komt zeker in mijn jaar lijst te staan. Deze band heeft de treurige en progressieve kant van een Katatonia en Anathema als basis maar gooit daar bere heavy, soundscape achtige riffs overheen. Zoals we die van Cult of Luna kennen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Turbulence - Rastafari Livity Disko Disko Partizani |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |