|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Endstille - Dominanz |
|
S.U.i.Z.i.D. |
|
Ow kut alweer afgelopen. Nu: Noisekick - Access 666 |
|
Impaled Nazarene : Suomi Finland Perkele Fuck the world and fuck you |
|
Noisekick - Noisekick op dreef |
|
Krieg - Plaque Waltz (van de lp: Sono Lo Scherno) The Fist in the Face of god |
|
Dream Evil-No way |
|
quote: Ghehe, ik zie overal posters hangen van dat Summerdance (in Balkbrug in ieder geval), speelt daar nog wat leuks? Site? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: http://www.summerdance.tk/ Er staat zelfs nog 2005 en de website is nog in aanbouw zoals er staat, maar de flyer en de namen kloppen wel, voor zover ze die erop hebben gezet. Een kameraad van treed op in de D&B vs Electro area en in My Own Mess speelt een kameraad van me, maar verder ken ik eerlijk gezegt weinig namen. Het wordt wel echt groot dit jaar en ze plaatsen een brug over het Kotermeer. Het is denk ik meer de moeite waard voor de gezelligheid dan voor de muziek, maar ik ken dus te weinig namen om er echt zeker van te zijn en het hangt natuurlijk ook van je muzieksmaak af. Waldeck - Slowly |
|
quote: Haha, klinkt niet echt super! Het zou dan echt voor de gezelligheid en moeten zijn! Hoewel My Own Mess natuurlijk wel leuk is, demo beluisterd en dvd bekeken -> leuk! (Zoon van een collega speelt erin) ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: De nieuwe nummers vind ik ook wel oke klinken ja, maar ik heb ze nog niet op zien treden. Op de achterkant van de flyer is trouwens wel alles te zien! Suncorp is wel oke voor zover ik het me kan herinneren, een oude kennis van me. Denegen is de kameraad waar ik het eerder over had, die maakt wel erg vette muziek naar mijn mening! Waldeck - The Night Garden Edit: Ik denk trouwens niet dat ik er zal zijn, ik heb al teveel te doen. Edit: Hoewel, Cowboy Henk And The Showrokers is natuurlijk eigenlijk niet te missen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-05-2006 0:01] |
|
quote: Ah, achterkant ook even gechecked. Klinkt op zich wel geinig, die metal&noize section. Ik zie wel even, kan zijn dat ik door eerder genoemde collega onder druk wordt gezet om nog even te komen . Je bedoelt trouwens de drummer? NP: BZB - Koning Pintenman ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nee, de sologitarist, hoewel ik de drummer en de bassist wel vaagjes ken, zo groot zijn Dedemsvaart en Balkbrug nou ook weer niet. Waldeck - Tears Running Dry |
|
Hehe, dat klopt ja... BZB - Chanvre dans ton tabac ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Je moeder. |
|
Bethlehem - S.U.i.Z.i.D. |
|
smashing pumpkins - siamese dream Je moeder. |
|
preuteleute- billen, tetten en dikke lippen signature |
|
Clapan - 21st Century Lullaby (Album) IDM heerst Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: zo maar eens die billy corgan solo cd aan slingeren Je moeder. |
|
Dragonforce - Starfire Wooohooohooo... Aansteker in de lucht en wiegen met die armen jongens. |
|
ik heb maar 1 arm!!! np: Hypnos LIIIIIIIIIIIIIIVE - walk with an erection signature |
|
Jackie Wilson - (Your Love Keeps Lifting Me) Higher And Higher |
|
Bethlehem - Dictius te Necare Briljant album |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |