|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
nee. we zijn het zelf ook beu. |
|
Ik vond het ook weer erg emotioneel! |
|
hehe t was wel echte zondagmiddag punk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
diverse empee3tjes nu gratis te downloaden via onze website. http://www.freewebs.com/emotie_band/ na de afbeelding van de laatste cd te vinden. lief hé? [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 11-02-2008 10:44] |
|
Jullie zijn te goed voor deze wereld. Zoveel geld verdiend dat 't gewoon gratis wordt aangeboden. Dat zie je tegenwoordig nog weinig! |
|
zo...even een reactie van een "nu-al-fan" (2 x de laatste ceedee op moeten sturen met dank aan TNT, TPG of hoe heten die klerelijers???): Het is een verdomd leuk ceedeetje. Niet na de eerste draaibeurt, maar pas daarna, als het wat dieper mijn grijze massa is doorgedrongen. Vaag ergens een sixties beat orgel onder die gruizelige 70s punk herrie. Heerlijk. En nog vol humor ook nog, mijn ceedee kraakt als een ouderwets vinyl (misschien iets voor de toekomst. EMOTIE op vinyl?) en een mysterie track met de aankondiging dat dit jullie 5de ceedee is. Bijna op het eind als de ceedee is afgelopen. kijk daar hou ik nu van, op het verkeerde been gezet worden. Bedankt, ik heb en zal genieten van jullie ceedee. PS: emotie is stiekem bezig met de aankomende kut-ceedee die dit jaar gaat verschijnen. |
|
De downloads werken niet op de eerste na en hier lust ik denk ik nog wel wat van. Fix? |
|
mmm...zal het doorgeven aan Jan (guitarist + website techneut. mag me ook 3euro overmaken en dan stuur ik de cd op... of een mail en dan mail ik de nummers van de website. emotie@planet.nl |
|
Hey Herrie, Hoe is het(tegenwoordig) met je? |
|
quote: Check www.myspace.com/grindbashers www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Dat is dan duidelijk! Dank je wel. |
|
zo, aangezien we onze oost-europese tour moeten voorbereiden gaan we vanavond maar weer eens oefenen en de sletlijst uitbreiden met diverse nummers zoals: 1) plaats trouw terug in getrouwd 2) dooie 3) Jij (stof)zuigt! 4) F.G.P.G (Fiets gejat - pech gehad) 5) (Te)veelpleger 6) Pamper, i.p.v.Temper! (against Casper en Edo song) 7) De Etterpiraat 8) Hufter-puppie-cursus 9) Rette-ke-tet (ben beter in bed). Het betreft geen gesloten oefensessie. Tot straks dus. [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 06-11-2008 0:05] |
|
15-11 leggen we de laatste hand aan onszelf en de nieuwe cd van emotie. 12 nummers, 25 minuten. check www.myspace.com/emotie voor brekkend ni'js!!! werktitel van de nieuwe emotie cd is "gammele K****R plaat" (censuur). |
|
net gehoord op www.myspace.com/emotie een voorproefje van de nieuwe cd die 31-12 uitgebrach wordt... Boeiender |
|
Fokking Herrie, ik kan niet eens even normaal douchen of hij zit weer eens onder mijn naam te posten Boeiender |
|
jawel, lieve dwangbuiskinderen... de nieuwe emotie cd is een feit... : "punk-politie" brengt u 12 nieuwe back to the 70's punksongs, zoals: neederland - naziland, (hij weet niet) wat hij wil, Ugl, Bob de Verbouwer, JA! (mijnheer agent), Gé Gevaradriehoek, feestbeest, gezelligheid kent geen affiniteit en meer van dit fraais... info: emotie@planet.nl |
|
quote:Hey Herry!!!!!!!!!! Gaat JA! (mijnheer agent) over die kansloze agenten op het teras bij de doc. vantzomer. |
|
jep (onder andere)! het is een weergave van de contacten met de politie in 2008... waaronder "de docter"! |
|
quote: Oeh: "uit het leven gegrepen!" Boeiender |
|
klopt, da's met al onze liedjes zo... zwaar autobiografisch. Mr N.: plaats je die foto (die ik je gemaild heb) van Tonymacarony effe in dit topic (om het nummer Ja, mijnheer agent extra te bekrachtigen?). oh nee, [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 23-12-2008 14:17] |
|
quote: Zoooooooo. Oh, en je hebt mail op 1 van de 3000 mailadressen van je. Boeiender |
|
Hey!!!!!!!!!!!! Waar blijv in nouwh |
|
quote:kut nederlants |
|
quote: Zo wel te zien voor jou? Boeiender |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |