|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
2 nummers van ons wereldoptreden in Meppel: http://www.youtube.com/watch?v=tNTp3vpkvsw http://www.youtube.com/watch?v=We-DmYGTEAw&feature=related |
|
beste emotiefans, het is zover, de opnames voor de 7e emotie succes cd zijn gisteravond afgerond... nu de mix nog en binnen 2 weken zal de cd te verkrijgen zijn, de plaat gaat "gammele kCENSUUR plaat" heten en de titels die we ons nog kunnen herrineren zijn: NVU, Hup hollandia Hup, witte duiven zwarte duiven, nederland naar de stembus, ik ben een psychonaut, hasjes en grasjes. |
|
jawel... vanaf 1 oktober te verkrijgen, de nieuwe emotie cd... op cd en waarschijnlijk als D.I.Y.-kit per email te verkrijgen... laat je wederom verassen! dreklijst: 1) witte druiven, zwarte druiven 2) haat de staat 3) NVU 4) dokter dokter doker 5) ik ben een psychonaut 6) nederland naar de stembus 7) hasjes en grasjes 11 minuten fucked up nederpunk! amen! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 25-09-2009 11:52] |
|
|
|
cd 2009 presentatie 27-2 in Eureka Zwolle naar alle waarschijnlijkheid... |
|
|
|
quote: Hoe was het? Boeiender |
|
nog nooit zo strak gespeeld! volle bak, gekkenhuis, 123 cd's verkocht... punk! |
|
van de wal in de sloot Lieve Joran van de Sloot, ik hoop dat je ervan genoot. Ik hoop dat je echt gaat genieten, van lullen, in plaats van tienertieten. opgesloten in een Peruaanse cel, op aarde is dat een echte hel. je leert daar de klappen van de zweep, wanneer je bukt voor een stukje zeep. je bent beland van de wal in de sloot, door je leugens, psychopatische kloot. je wil nu graag naar de Nederlandse Antillen, om je angst voor anale sex bij voorbaat te stillen. dus had je dat maar eens eerder bedacht, voordat je de waarheid weer verkracht. emotie wens jouw oprecht veel succes, bij dit proces, en op tbs unit 666. |
|
Lol Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
|
|
quote: |
|
quote: nu dan eindelijk online: http://www.myspace.com/emotie/music/playlists/my-playlist-7902 ...linkse hobby van me. [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 19-06-2011 15:23] co-operation not competition! |
|
niemand? mooi! co-operation not competition! |
|
Te vroeg gejogen Herrie, want ik ga het nu luisteren. MC Hammer Smashed Face |
|
emotie zal in 2013 wederom een nieuwe cd opnemen, 12 nieuwe nederpunkbeton nummers zullen op de nieuwe cd, getiteld "Polen in het Westland verscholen!", verschijnen. Emotie zal een interessante mix van het dagboek van Anne Frank, de film Oorlogswinter en de tv-serie "The Westland Chronicles" combineren in heden(den)haagsche actualiteit! I am mine own redeemer...! |
|
heb je al een voorproefje of zo? signature |
|
...van de aankomende cd niet... I am mine own redeemer...! |
|
waarvan wel? :s signature |
|
heb nog wel wat exemplarische exemplaren van wat cd's van eerder... myspace staat "gammele kankerplaat" in haar / zijn geheel op...etc... I am mine own redeemer...! |
|
oo heet die echt zo? signature |
|
jep! I am mine own redeemer...! |
|
Nieuwe cd in de maak: "Haagse oelewappers en koekebakkers!" 1) Samson of a bitch 2) 10 pond Rutten 3) Kabinetniet 4) Van teef tot Teeven 5) BruTELLsel 6) Culpa de Griek 7) Hoersubsidie 8) Over tegenpolen en bulhalvegaren 9) Haat de staat, 2e helft I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ha, grappig. Ik kwam vroeger bijna wekelijks in die kroeg. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |