|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik dacht dat er geen band meer bij kwam? |
|
jawel, via een of ander wedstrijdje vanuit de aardschok (?!?!) ofzo |
|
wegens vakantie afwezig.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wel aanwezig! [Dit bericht is gewijzigd door daffodil op 08-08-2006 17:44] |
|
kaartjes in de pocket |
|
quote: Had ik ook al. Zin in. 9e keer MA voor mij On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
9e?? wow Mijn euh 4e x over 12 jaar tijd ofzo |
|
quote: belachelijk, een strak tijdschema doet wonderen |
|
een extra h in trash ook |
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
aanwezig! Expired,Erased and Forgotten |
|
Edit: hmmm, misschien ook wel niet... [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 16-08-2006 15:56] |
|
quote: Ik heb ze nu 3 jaar, 2 keer per jaar gezien. De rest vroeger. Nou ja de 2e keer dit jaar word dus 013. Maar er zijn mensen die ze vaker hebben gezien On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Toch aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 17-08-2006 20:51] |
|
Ook present! Hatsjikidee! |
|
Ook aanwezig!! |
|
Iemand enig idee of het uit gaat verkopen/uitverkocht is? Want van ticketservice.nl word ik ook niet veel wijzer... [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 19-08-2006 0:47] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
misschien toch wel vet, morgen checken voor kaart evt [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 19-08-2006 1:32] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Hallo, Zijn er zondag nog kaarten voor Morbid Angel verkrijgbaar aan de kassa? Groeten, Jan ---------- Hallo Jan, Ja. Gertjan | 013 programma & publiciteit [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 19-08-2006 13:16] |
|
Misschien morgen toch maar even een treintje naar Tilburg pakken. |
|
Twijfel nog steeds.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Gewoon doen, Skinless is gaaf. |
|
Euwk aanwezig Acid casualty with a reposessed car, Vietnam vet playin' air guitar |
|
Ik heb er zin in!!!! an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |