|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ook... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Was weer een heerschend avondje metal. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nog een rare amerikaan zien lopen die naar de naam rob luistert? |
|
quote: Ja vast wel, alleen herkende hem niet... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zo, ook weer thuis. Was een geslaagd avondje. Leuk om die gekke ZM-ers weer eens te zien. |
|
Superavond gehad, alleen ik vrees dat ik de enige ben met een puntje van kritiek op Morbid Angel. Ze speelden als een huis, maar wel een zonder verdiepingen. Hou het er maar op dat ik er geen bal verstand van heb, (de volgende keer zal ik netjes mijn mond houden). De andere bandjes daarentegen vond ik lekker spontaan klinken en vooral gevarieerder en natuurlijk Skinless....Supervet; Frontman zweepte de zaal helemaal die bij Morbid Angel helaas weer helemaal inkakte. Afijn, ik hoor jullie rauwe tegengeluiden wel |
|
Heersch Was mooi dagje/avondje SauroN; het enige boeiende was dat de drummer maar 1 hand + een drumstokprothese aan zn andere arm had. Verde kon het me niet echt boeien VisCeral Bleeding; ff leuk maar ging wel vervelen na een paar nummers. Teveel hetzelfde. Severe Torture; DIKKE VETTE HEERSCH!!! Wat een geweldige liveband is het toch. Stond als een huis, vet geluid, en de 1e pit van de dag. Skinless; beetje gewoontjes qua muziek maar ADHD-zanger die het publiek goed meekreeg. Mooi om te zien. Morbid Angel; idd beetje teveel die oldskool-nummertjes, tof optreden, maar qua heerschheid kwamen ze toch op de 2e plaats, na ST. En wat een schattige kleine mennekes zijn het toch hehe. Verder erg gezellig |
|
quote: Nee ik ben het wel met je eens, MA had ik ook al wat keren hiervoor gezien en in de Melkweg een jaar of wat geleden was er een beter sfeertje. Iig vind ik Skinless ook de band van de avond, veel energie en een verassing. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
oja, ZILLAH! TUN TUN TUN.. |
|
quote: Damn hoe ga ik het antwoord hierop schrijven,.... Tuuudu On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
was een enorm Vette avond,ik vondt sauron weer wel ok,maar alleen niet echt passend binnen de rest van de line-up.Visceral bleeding had ik al eerder gezien,en vondt het toen al niet boeiend.. . Severe Torture stond(zoals altijd) weer als een Huis,wat is dat toch een enorm vette live band . voor Skinless geldt hetzefde,kwam enorm lekker uit de verf met de nieuwe frontman,de stagedivers waren ook erg leuk.in tegenstelling tot de rest vondt ik de setlist van Morbid Angel wel erg geslaagd,ook weer een enorm lekkere pot metal..ondanks het af en toe wel erg schelle geluid van trey... Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: |
|
Was erik rutan er nou bij ofnie? |
|
yep |
|
Geweldige avond! Sauron vond ik wat clichematig; al bewees de drummer dat drummen niet uit de polsen hoeft te komen Nee flauw grapje; best knap wat hij deed Visceral Bleeding vond ik wel brutig, doch totaal inwisselbaar met al die bergen DM bands van hetzelfde niveau waar er te veel van rondlopen. Severe Torture was gaaaaff! Groovede weer als de neten Vooral het nummer Baptized (ingekorte titel opeens of laksheid) maakt wat in me los Skinless was de verrassing van de avond! De presentatie van de zanger was klasse! hij gebruikte mooi de ruimte op het podium met z'n geijsbeer, en met een paar simpele commando's zette hij eerst het podium vol headbangers, waarna hij het publiek sommeerde de headbangers als stagedivers op te vangen wat niet overal al te soepel verliep haha daarna sommeerde hij het publiek achteruit te gaan om op z'n teken naar voren te rennen, waardoor hij een zaalbrede slampit creeerde; zo herinnerde ik het me zo ong. iig; de vlam sloeg aardig in de pan door deze publieksbespeler; DM zangers kijk dit lesje gerust eens af!!!Muziek was trouwens ook erg lekker. Morbid Angel knalde er de eerste 3 nummers VET in! Helaas maakte Pete op eengegeven moment ff uit de maat en had Trey last van een rotte kabel, maar fel werd er zeker gespeeld! Toch had ik het idee dat ze meer publieksreactie hadden gewild, want ze schijnen het laatste nummer van de setlist maar overgeslagen te hebben. Overigens zijn ze wel aan een socializing offensief begonnen; de enige die ik niet en plein publique heb gezien was Trey; zelfs Pete stond bij de shirtverkoop met z'n stonede harses; het duurde toch zo'n 5 seconden om uit zijn verveelde blik-op-vergetelheid- stemming te komen toen het kwartje viel en hij snapte dat er iemand een simpel 'hoi' tegen hem zei. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-08-2006 18:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kwam nog een leuke tekst tegen op een condoomautomaat in het toilet van een benzinestation onderweg. Met viltstift geschreven stond er: 'Bij weigeren trekken'. |
|
Het was een leuk middagje/avondje inderdaad. Met als hoogtepunten Morbid Angel en Skinless. Severe heb ik maar heel weinig van gezien en de andere 2 bands waren niet mijn ding. Kan het trouwens dat ik Nicholas Barker rond heb zien lopen?? don't mistake lack of talent for genius |
|
Heerschend. Had de eerste bands maar overgeslagen, de laatste twee bands waren in ieder geval errug goed. En altijd gezellig met die ZM-ers... @ Zillah: ik heb je gemailed op je hotmail adres...kijk ff. [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 21-08-2006 21:08] Hatsjikidee! |
|
quote: +1 |
|
quote: Thanks. even kijken wat ik ermee kan. Doe ik morgen even rustig On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hier zijn nog wat foto's, de rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com Sauron Severe Torture Morbid Angel |
|
Morbid Angel knalde er de eerste 3 nummers VET in! Helaas maakte Pete op eengegeven moment ff uit de maat en had Trey last van een rotte kabel, maar fel werd er zeker gespeeld! Toch had ik het idee dat ze meer publieksreactie hadden gewild, want ze schijnen het laatste nummer van de setlist maar overgeslagen te hebben. Overigens zijn ze wel aan een socializing offensief begonnen; de enige die ik niet en plein publique heb gezien was Trey; zelfs Pete stond bij de shirtverkoop met z'n stonede harses; het duurde toch zo'n 5 seconden om uit zijn verveelde blik-op-vergetelheid- stemming te komen toen het kwartje viel en hij snapte dat er iemand een simpel 'hoi' tegen hem zei. Er zijn zeker geen nummers overgeslagen, de setlist was precies hetzelfde als de dag ervoor in Belgiƫ waar ze een mega strakke show speelden. Vond de show niet zo onwijs strak in de 013. Ze misten de power....zeker bij de laatste nummers. Verder was het wel weer ok, net als altijd....en tja...pete was weer eens mega stoned, zoals altijd als ze in NL zijn. geen knoop aan vast te touwen |
|
wtf |
|
Zit dat shirt aan David vast gesmolten? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |