|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
gaan er van het weekend nog mensen naar kamelot? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Als Skitzoid Kitten en ik de wagen ter beschikking hebben dan karren we (samen met Lords of Metal collega Ferdi) wel effe naar Vosselaar ja... |
|
heb der zin in !!! vorige keer in verviers en vosselaer waren ze geweldig! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
*schop* Heb net The Fourth Legacy gehaald, das nu mn derde album van hun. Ik begon met Epica maar vind mn laatste aankoop toch de beste! Kan egwoon gene foute noot ontdekken! Nogmeer liefhebbers van symponische powermetal van hoge klasse? En is er al iets bekend van een opterden in Nederland? Heb de vorige keer gemist wegens geldgebrek :S [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 23-07-2003 19:45] |
|
quote: Ja, ze komen 12 oktober in Haarlem (staat nog wel onder verwacht) [Dit bericht is gewijzigd door Lalaith op 23-07-2003 21:29] Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
quote: Is afgelast.. van de site: "zo 12 AFGELAST !!! Kamelot (USA) = GECANCELD!!!!" zo kan ie wel weer |
|
quote: Een goed voorbeeld van het gezegde 'van uitstel komt afstel'. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
jammer...maar de vorige keer dat ik ze zag (2 posts geleden dus..haha) waren ze minder, de stem van kahn is er zwaar op achteruit gegaan, hij haalt het allemaal niet meer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Aha!! Dus ik was niet de enige die zich er groen en geel aan ergerde dat hij er voortdurend naast zat in de Biebob... |
|
Ze komen ook in de Boerderij in Zoetermeer. KAMELOT - EPICA - KOTIPELTO (FI), di 5 april 2005. Voor de geintresseerden. |
|
quote: ik kom wel even kijken waarschijnlijk, anders gaan m'n vrienden nog denken dat 'k geen powermetal-gay meer ben |
|
k ga denk k in Helmond....heel misschien ook nog in zoetermeer als de stem van de zanger er op vooruit is gegaan... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Laatste keer dat ik die mannen gezien was Wacken een paar jaar geleden, toen klonk het niet verkeerd. Epica hoeft voor mij dan weer niet zo, en die andere band zegt me niets. Is dat wat ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:oude zanger van stratovarius....lekker kontje! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: .. da's nou heel gek, maar da's voor mij niet direct een reden om ze te gaan bekijken.. Nog enige muzikale uitspraken die je over ze kan doen ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:goeie stem!!!! tering die kan uithalen!! mjah...mayb komt dat door die leren broeken die ie aanheeft waar zn kontje zo mooi in uitkomt! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Als 't dezelfde gozer is die ik een paar jaar geleden met Sonata Arctica en Rhapsody in de 013 gezien heb, dan heeft die gozer inderdaad wel een hele gave stem. .. ik merk toch een bepaalde obsessie met 't achterwerk van deze kerel.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Je was afgelopen zomer toch al gepromoveerd tot surfer-boy ? |
|
quote:zou goed kunnen.... ja...obsessie.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik zal maar eens kijken of ik er wat van te pakken kan krijgen.. en dan heb ik 't niet over die gast z'n achterwerk.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:ja dat is voor mij wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
It's all yours, believe me.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hahaha, groupie! Ik heb Kamelot lang, lang geleden eens gehoord. Toen was het niet aan mij besteed, misschien nu inmiddels wel. Welk werk van hun is aan te raden? |
|
quote:haha wat nou groupie! het oog wil ook weleens wat wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |