|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:redelijk maar bij hen gaat t me wel om de muziek wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: 'The Fourth Legacy' is wel een lekkere CD. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Karma Bruce Banner |
|
Tering, wat is die nieuwe plaat ("The Black Halo") goed zeg!!! En ik maar denken dat Kamelot gewoon een standaard symfonisch power metal bandje was no text supplied |
|
Ze komen ook naar graspop 2005 (dragonforce ook btw). Wel chille muziek ik ben benieuwd hoe ze live zijn. |
|
ik ga ook voor black halo zeker een van de betere cd's [Dit bericht is gewijzigd door thunderfox op 06-06-2005 13:35] |
|
ze zijn ook aan de Bang Your Head lineup toegevoegd wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:roy kahn zingt alsof hij moet poepen |
|
quote: En dat klinkt lang niet verkeerd! |
|
En toch vind ik Dark Halo minder boeiend als Epica. Kan er ook aan liggen dat Kamelot mij zowieso na een halve cd niet meer boeit. Dan gaat het bij mij het ene oor in en het andere linea recta weer uit.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Mmm ik kan Kamelot volgende week op bang your head zine Nature is my God, the Forest is my church |
|
quote: Lekker heen gaan. Ze spelen lekker strak. En je moet niet als te veel naar kahn kijken. Hij kijkt alsof hij moet poepen en loopt ook heel de tijd van het podium af. Dat was tenminste zo in zoetermeer en zaandam. |
|
Kamelot will return to Zoetermeer in Feb 2006! Details coming soon. Het gaat om 2 februari |
|
wie gaat? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote:(weet iemand wie het voorprogramma doet?) [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 30-01-2006 23:09] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ook aanwezig, het voorprogramma wordt verzorgd door Sabaton. Die band ken ik niet, maar de gast waarmee ik ga had een promo thuis liggen en vond het wel ok klinken. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Je hebt het over Dragonforce Ik ben er natuurlijk donderdag. Dus als je mij zit moet je me een biertje geven |
|
quote: Xystus. Flyer How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Iemand toevallig een kaartje over?? Of waar ik zou kunnen informeren? |
|
quote: Ow ja, kut! Haal die twee optredens steeds door elkaar. Voor Sabaton en DragonForce moet ik nog effe wachten. Stond op het postkantoor ook al de verkeerde kaartjes te bestellen. Maareuh, dat biertje kun je krijgen, als ik weet wie je bent, of jij weet wie ik ben, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 01-02-2006 16:23] Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Postkantoor? Daar heb ik ze vorige week nog gehaald. Of is het inmiddels uitverkocht? Anders misschien nog aan de kassa bij de Boerderij? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Eerst even bellen voordat je naar de Boerderij gaat is misschien wel handig, kunnen ze het opzij leggen.(mochten er nog kaarten beschikbaar zijn) Ik heb er in ieder geval zeer veel zin in! [Dit bericht is gewijzigd door Pantalaimon op 01-02-2006 18:17] How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Chaos is onzichtbare orde! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |