|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey Eltjo, gefeliciteerd, je hebt ook je eigen topic. |
|
Hehe en dat werd tijd ook Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Die had ie al hoor: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1685 http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1644 Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Eeej eltjo, accept me dan , weet je niet tegen wie je praat het edele zusje van ward hoest met remco en zn band? All your base are belong 2 us |
|
Ja maar ééntje met echt alleen maar zijn naam, is toch weer iets anders he |
|
en toen viel het kwartje... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Maar euhm .. wat is hier precies het onderwerp ? Anders weet ik niet wat on en off topic is hier ... |
|
quote: Alles wat te maken heeft met Lord Morgoth.. Roddels , vragen over hem en aan hem,... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ziet er heel grappig uit als hij bier drinkt met zn baard All your base are belong 2 us |
|
Waarom mag Lord Morgoth wel een eigen topic en Valorian niet als ik vragen mag? |
|
omdat LM moderator is Je moeder. |
|
dan start je toch je eigen topic hey Lord, hoe is het met je? Alweer beter? bla...bla...bla... |
|
Vriendjespolitiek sebinsagoil |
|
quote: gelukkig wel ja. Ik wacht in spanning op de datum van je volgende feestje! Geen feest is conmpleet zonder LM! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: hehe hij begint dan een beetje op het bier te lijken Je moeder. |
|
quote:Dat deed Valorian dus ook godverdomme! Uiteraard werd het vrij snel daar na weer gesloten. Nu vraag ik me dus af waarom dit topic niet dicht gaat? Vooral omdat er al een topic over Lord Morgoth is. |
|
quote:Helemaal mee eens.. SLOTJUH!!! |
|
bla...bla...bla... |
|
quote:Wat is hier zo grappig? |
|
quote: bek houwe luiwammes, ga eens naar school ofzo Je moeder. |
|
quote:Nej jij had het druk.. met mailen! |
|
quote: Jullie bla...bla...bla... |
|
Tis maar wat je grappig noemt he sebinsagoil |
|
quote:Hoezo? Dan kan ik de moderators ook wel "grappig" vinden met hun gezeik over dingen waar ik het niet mee eens ben. En met het sluiten van willekeurige topics die ze toevallig niet "leuk" vinden. Want daar komt het dan op neer. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 09-01-2002 20:50] |
|
Over smaak valt niet te twisten |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |