|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry hoor. T was niet me bedoeling u pissig te maken bla...bla...bla... |
|
Valorian: Ik weet het, maar laten we hier even een nieuw topic voor openen... [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 09-01-2002 20:53] |
|
Maak jij hem maar, anders wordt hij toch dichtgegooid |
|
Ok... |
|
Jah, hehehheehehhee he Lordy, net een biertje als jij bier drinkt, me icq doetut ff nie btw All your base are belong 2 us |
|
kewl, mn broeder belachelijk maken heerscht!! |
|
ik heersch, ja! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nee hoor. |
|
says who? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Lord Morgoth, heeft de snelheid teruggevonden (was hij kwijt) |
|
I'm back, for good! MWHAHAHAHA Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
OOHHH my GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: fijn dat ik trouwens ook een eigen mening mag hebben |
|
Hee LM, je zou nog een scan maken van Ozzy in de laatse aardschok, toch? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
yeah i know. Ben de desbetreffende Aardschok ff kwijt. Ik zal nog eens onder m'n bank enzo kijken Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Wat had mijn stukkie met jou mening te make *gnivvel* All your base are belong 2 us |
|
Laten we het nog eens over dat standjuh hebben op de Blaak waar iedereen zo hard voorbij loopt... (Sta je weer boven Jenje) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
en bedankt he... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nie eens een biertjuh verdient?? nah jaaaaaaaaa... krent Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Smirnoff Iceje dan maar, Iron Maiden? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ow ja die stand bij blaak Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
dan maar Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: lekker Grey... dat sla ik nie af ------------ edit --------------- ja doe nou eens vertellen Fire.. wat heb ik gemist? [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 10-01-2002 22:33] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Nou, dan neem ik een volgend keer wel weer wat mee voor je. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |