|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
iedereen dacht dat ik een mannetje was |
|
quote: Misschien moet je eens met Sjaan gaan praten? (?) |
|
quote: |
|
Male |
|
quote: Euhm Oke dan... Voor jou een zoentje terug dan... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Mijn naam spreekt voor zich. Ik ben een girl. the only pleasure is pain |
|
quote:Ja dat lag nog wel het minst voor de hand Waarom raadplegen mensen bij twijfel nooit het profiel, tja als dat niet ingevuld is maar dan is het hun eigen schuld. |
|
quote:Bij twijfel ja. Maar soms is er geen twijfel, ok. |
|
quote: Dank je .. |
|
Slijmbal. |
|
voor Vargen. |
|
Heren ... on topic aub |
|
Me Tarzan Bazzio Attacks!!! |
|
Me panda... onee.. man |
|
93% man in mij ooit vertelt Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Me Wishy.. onee.. man ps. iam the MEN, MEN Godverdommen.. |
|
Ikke is een mannetje This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
ik ben van het mannelijke geslacht maar dat stat ook in me profiel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Suprise! Ik heb niets onderaan hangen en ben dus een vrouw. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
Hihi-ik ook-meisje,vrouw,maar geen dame,no way Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Geen dame? Oeh, vertel Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
met die test was er wat twijfel of ik nou een man of vrouw ben maar ik ben dus toch echtvan het vrouwelijke geslacht |
|
prove it Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik zei al dat ik geen dame ben-kan het nl niet laten om kwajongensstreken uit te halen...zo heb ik eens voor spook gespeeld in een stijfdeftige winkel en heb ik op een fuif waar ze alleen maar techno en Vlaamse top 10-shit wouden horen,cd's gedraaid van de Dikke Lul band. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |