|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ben een man En wordt op straat vaker voor een vrouw aangezien dan online |
|
Voor die die het nog niet door hadden, mijn famillienaam is Masselin, wat veel gelijkt op masculain, wat zoveel betekent als MANNELIJK. om een lang verhaal kort te maken: Ik ben een MAN Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ikku klein jongetje zijn |
|
uh vrouw Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben een grote Heer |
|
Ik ben een vrouw Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: je meent het Godverdommen.. |
|
quote: Pas maar op, volgens mij staat je ego in de fik Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
male http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Mannetje, laatste keer da'k keek. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Greycloak, ik dacht dat jij een vrouw was? Shit, valt dat effe tegen... |
|
quote:Ga je het nu uitmaken? |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Nuh... ik neem hem gewoon zoals 'ie is. |
|
euh, nemen Bazzio Attacks!!! |
|
mkay.. ik ben dus MAN. Maar dat mocht wel duidelijk zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ben een vrouwtje |
|
In ben dus een mannetje (en dus ook NIET de vriendin van dwaallicht. Dat was een uit de hand gelopen grap) |
|
quote: ik geloof dat de gender test daar een andere mening over had |
|
quote: dus... dus... dus.... het is allemaal een grap voor je??? Ik steek m'n nek uit, en SPLET je stapt er met je kisten op, gooit het in de modder.... MANNEN HEBBEN OOK EEN ZIEL. Maar goed, als je die ombouw-operatie dan toch wil doorzetten, mijn zegen heb je, ook al weet ik dat het op dovemansoren valt.. WHAAAAHHHH *zet André Hazes platen op * |
|
lol@dwaalicht! ehm wiet nognie wist ben meissie.. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: Ik ga er maar niet op in.... Oops te laat ps. je moet echt weer eens onder de mensen komen want dit begint bizarre vormen aan te nemen [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 12-01-2002 12:59] |
|
Typisch vrouwen he, altijd weer de schuld aan een ander geven |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |