|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Metalheads, Arnhem Maiden, (de Iron Maiden Tributeband uit het Oosten van het land) zoekt zaaltjes een cafés waar kan worden opgetreden. Liefst in het midden of (noord/ zuid)oosten van het land. We hebben onlangs ons eerste vette optreden gehad in Willemeen te Arnhem en zijn nu opzoek naar meer!!! Momenteel spelen we ongeveer 25 Maiden covers. We spelen voor een appel en een ei (!), zolang we maar kiet draaien. Check onze site voor demo-nummers en foto’s van ons laatste optreden!! http://www.arnhemmaiden.nl/ Dus als je nog een plek weet waar we terecht kunnen... laat het ons weten. Voor meer informatie kun je een mail sturen naar wille525@hotmail.com ... Greetz, Rene |
|
www.caferocks.nl succes! |
|
www.rock-inn.nl, mogelijk een optie |
|
NOG een Iron Maiden tribute/cover band [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-05-2006 16:04] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
.. en een Death tribute die bejubel je? |
|
quote: |
|
quote: Hoeveel Death coverbands ken jij? |
|
Ik zal cafe Midtown in Deventer eens tippen. Een Iron Maiden Coverband moet daar denk ik wel lukken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Die heb ik dan gemist |
|
Aan dat mp3'tje te horen moet de bassist van Arnhem Maiden nog wel even oefenen voordat hij Stever Harris kan evenaren (niet dat ik het heel veel beter kan ) |
|
quote: en terecht!! |
|
quote:Dat boeit niet ... |
|
quote: Jouw mening boeit sommige mensen misschien ook wel niet!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 29-05-2006 16:25] |
|
quote:Gaat namelijk niet om de kwaliteit van een coverband maar om de kromme redenatie .. |
|
quote: ok dan!! |
|
u heeft mail! |
|
@Jenje: da's geen kromme redenatie. Ons land loopt over van de Iron Maiden coverbands (en ook Metallica coverbands). Waarom dan NOG zo'n band beginnen??? Death coverbands die puur en alleen Death coveren ken ik zelf (nog) niet in Nederland dus ja, zo'n initiatief mag toegejuichd worden. Een vraag: hoeveel mensen denk jij dat er nog staan te wachten op wederom een nieuwe Iron Maiden coverband? Niet veel mensen, neem dat maar van mij aan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ze zien vanzelf toch of het aanslaat of niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Omdat de muzikanten het ZELF wel leuk vinden om Iron Maiden te spelen misschien.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Wat Hub zegt.. |
|
Ach wat, nou en. We gaan Jaap van Zweden toch ook niet afzeiken omdat hij het zoveelste Mozart-coverbandje heeft opgericht? |
|
probeer café de Docter eens (Voorstraat 3-5) te Zwolle. Voor een appel en een ei kan ik mijn achtertuin ook beschikbaar stellen. |
|
quote:En dan gaan vissen in een overvolle vijver en met moeite aan optredens gaan komen? Gaat de lol snel van af. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Brengt een hoop reacties teweeg dit topic |
|
quote:Da's het risico ja, de concurrentie is groot. Maar goed.. dan moet je gewoon de beste willen zijn (en het waarmaken). Verover je vanzelf je plekje. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |