![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
O wou jij zeggen dat je ook iets van vliegtuugies wis dan ja? ![]() |
|
quote:Och... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Worstebroodjes vreten. Goedkoop zuipen Sochtends om 5 uur bij de amerikanen cheeseburgers eten. Klapstoeltje bij de start landingsbaan vliegtuigjes kijken, hazen jagen op De Peel. Laro`s en Unimogs aan gort rijden. Neergeschote gozer beveiligen. F16 bewaken waar de schietstoel "zomaar"uit schoot met als gevolg 1 dienstplichtige plat. Lichting 90/91 ftw!!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Goh .. de vooroordelen kloppen toch .. ![]() |
|
quote: Dat zou een hele goede zaak zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Wiskunde (behalve statistiek) is al een tijdje terug voor mij, maar op de site van de luchtmacht spreken ze alleen over wiskunde A (Havo/ VWO). Er is ook een moeilijkere variant (alleen toegang met VWO) maar daarvoor ben ik te oud (ben 24, en je mag tot 23 jaar instromen). Maar de verhaaltjes (Officier vlieger trouwens) zijn precies hetzelfde op de jaartallen na... Maar de 21ste Mei eerst maar eens naar de voorlichtingsdag natuurlijk. ![]() |
|
quote: great balls of fire! ![]() |
|
quote: yep...Net zoals die over Ambtenaren. hell als militair ben je ambtenaar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 18-04-2008 19:03] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Luchtmacht, wel leuke lui, maar om in de luchtmacht te zitten... nee, lijkt mij niets. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Was het niet "Bij" de luchtmacht?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Hmmmmmmm, kon nog wel eens ja.... maar leuke apparaten die F16 enzo, ook ingezeten, niet meegevlogen helaas. Wel in de simulator gevlogen, was ook wel gaaf. Nog maar eens wat oude foto's van de binnenkomst van F16's nadat vliegbasis Leeuwarden gereviseerd was: ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 18-04-2008 21:30] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Donderdag 16 april de GVSS. Heb vandaag de PO1 gehaald! Vorige keer (vorig jaar) ruimtelijk inzicht onvoldoende (ik was te langzaam), nu een 7 (53 goed van de 60), voor coördinatie een 8 en twee 9s, en de selectieve luistertoets opnieuw foutloos. mocht iemand nog tips voor de GVSS hebben dan hoor ik ze graag ![]() ![]() ![]() |
|
Ik woon vlak naast de vliegbasis Leeuwarden, ben vorig jaar dan ook mooi het hele weekend gevlucht voor deze dure onzin... dit jaar is 't gelukkig niet hier geloof ik. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Open dagen KLU Geniaal, ik ga er al jaren heen Ik zou metalfans ook zeker eens aanraden op te gaan kijken. Een straaljager die op een paar 100 meter voorbij komt en de nabranders even lostrekt klinkt ongeveer als SYL ten tijden van City x 451346462. Ik ben nog niet uit wat ik nu het indrukwekkendst vond. Dat zal gaan tussen de A10 Thunderbolt, de Seaharrier(mijn god, die hing stil in de luchten maakte een buiging met 1000000db) of de Phantom. Ik heb er NU alweer zin aan(en nu Top Gun kijken) TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com ![]() |
|
quote: Sjongejonge. Ik ben een paar keer op Volkel geweest, omdat mijn schoonvader daar toen werkte. 90% van de bezoekers bestond uit groot geworden puisterige jongetjes van vroeger die met een verrekijker op de parkeerplaats stonden. Dit verklaart wel je voorkeur voor camouflagekleding en andere wanstaltigheden waar daar de grote kinderen ook in rond liepen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Vorig jaar "wegens relationele omstandigheden" moeten missen. Dit jaar echter maar eens tussen de oudere pubers gaan staan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Er stond een paar jaar terug wel een mooi tractor-pullingvoertuig op de basis. En een unimog. Veel mooier dan al die high-tech modernigheid. De oldtimer-vliegtuigen blijven ook altijd mooi. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Was dat die ene tractor met de motor van een Hind? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ja precies, die ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Tijdje terug in de Kijk gestaan, mooi monster dat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Vorig jaar bij het pensioen van mijn schoonvader een rondleiding in de F16-hangar gekregen, waar de monteur een rondleiding gaf en uitlegde hoe een grote beurt van zo'n vliegtuig in zijn werk gaat. Dat was echt interessant, alle motoren, boordbewapening en electronica gezien die er in zo'n apparaat zit. Al blijven oude vliegtuigen toch een stuk echter dan al die high-tech-spullen die boven de pet gaan. Zelfde heb ik met auto's, onderhand moet je ook programmeur zijn om die te kunnen repareren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Hehe Ik was ook gestationeerd op Volkel.. Met als uitvalbasis " De Peel" in Limbabwe. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Volgens mij wel een leuke plek om te werken. Veel bekenden van me werken daar. Zit toch een ander slag volk dan b.v. bij de zandhazen in Oirschot. Veel muzikanten en liefhebbers van wat hardere muziek in Volkel, in de oefenruimte van mijn band repeteert ook veel personeel van de luchtmacht. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-04-2009 9:00] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Goed bezig Beks! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |