|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Uitstekende band, met leden van Squalor. Ken je het nummer gehaat & veracht? Against God and Government |
|
Tim Dog - I Ll Wax Anybody Suck my piss |
|
Torsofuck - Raped By Elephants |
|
Duran duran duran - Manrammer Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Danny Elfman - Piano Duet from the Corpse Bride. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Textures - Denying gravity Member of the iso-betawuste crew!! |
|
mz 412 - der kampf geht weiter . |
|
dido - die tweede... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Terror 2000 - Five starr prisoner Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Judas Priest - Judas rising Against God and Government |
|
quote:Net een stukje beter dan het debuut vind ik, hopelijk komt er snel nieuw werk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Opeth - In my time of need Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
No Remorse - Start up the Panzers Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
The Breeders - Last Splash iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ome Henk - Sju tem (je t'aime) |
|
Cadaveria - The Shadow's Madame iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
mad axeman - too late to run I am the 1%. |
|
Opeth - Still Life iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Bound for Glory Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Napalm Death - From Enslavement To Obilteration iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Heerschende keuze, dat moet ik binnenkort ook maar weer eens in mijn cd-apparaat proppen. You weak minds! And you're the next in line! In line! The next in line! ARE YOU THE NEXT IN LINE!? In line...In line! You Weak minds! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hehe ja blijft gaaf, ook al heb je dat album tienduizend keer gehoord... RAAAAAAAAAAGJH!!!! NP: The Exploited - Fuck The System [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 17-06-2006 21:16] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Napalm Death - From Enslavement to Obliteration Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |