|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Thurizas Bruce Banner |
|
Garmenhord Member of the iso-betawuste crew!! |
|
silver connection - get up and boogie In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: |
|
In Battle - The Rage of the Northmen Battlelust - Of Battle and Ancient Warcraft kwestie van wat blizzards door deze hitte te jagen 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Scar Symmetry - The Kaleidoscope God So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
The Upbeats - Craven Raven |
|
Terrordrome X Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Is het wat? |
|
quote: Jeugdsentiment, had em vroegah origineel en toen eens verkocht, nu weer even gedownload van het net en weer nostalgische gevoelens... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hakken en rammen! Alhoewel de BPM op dit deel niet de pannen uit rijst zoals op eerdere delen.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
mkay niet overdreven snel dus? Ik ben niet zo thuis in 'terror' en de übersnelle varianten, ik vind het altijd maar afwachten of het wat is of alleen een onsamenhangende diarree van beats. NP Sonic Overkill - Born in Hell (die vind ik dan wel gaaf bijv.). |
|
GBK - Kingdom of poisoned fruits "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Type O Negative - Burnt Flowers Fallen Disko Disko Partizani |
|
Old mans child - The pagan prosperetie |
|
Dancing on the ceiling. NOU. |
|
Grendel - Inhumane Amusement |
|
Bong-Ra - SickSickSick MPH (GxMart mix) Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Enslaved - I Lenker til Ragnarok wat een vet nummer toch Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Terror 2000 Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Tja dit deel is niet overdreven snel, snelste track is 255 BPM meen ik mij te herinneren, op deel VII staan bv tracks van 340 BPM (serieus)... je moet er van houden, veel experimentele tracks ook, maar ook klasse tracks van 'bekendere' namen zoals "Nordcore GMBH" edit, ho even precies opgezocht.. 340 BPM ja.. Quindoor - Full energy flash , vrij experimentele track / noise met een rappe (de 340 bpm beat) maar toch niet echt krachtige beat erover, daaronder zit nog wel een reguliere 4/4 beat die wat trager gaat, wel tof.. maar tracks tussen de 250 en 280 blijven voor mij toch het krachtigst... [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-06-2006 17:45] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
soundmurderer - detroit michigan - 11-26-05 Suck my piss |
|
System of a Down - Roulette Disko Disko Partizani |
|
Grond - Through The Mist Of Fire Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |