|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, hoezo neggie? Winter is coming |
|
Vanwege de loze opmerking. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
garnalen Winter is coming |
|
Kameel I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
nieuwe PD promo net binnen, klinkt wel weer lekker lomp en ziek |
|
Omdat "painter of dead girls" een rerelease is van de 2 split cds met benumb en gnob, oud nieuws dus... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Ibex op 15-10-2004 19:32] |
|
ik heb de originele cd van Painter of dead girls wel te koop, release van Robotic empire records, origineel signature |
|
ruige cd is dat, vooral de cover van helmet en de stooges!! |
|
Wat vinden jullie van hun nieuwste, Phantom Limb. ik vind het de beste grind-plaat van het jaar voorlopig. Verlekkerd op dood metaal |
|
quote: Dat zoiezo, heb dan ook nog weinig grindplaten gehoord dit jaar. Iemand tips? |
|
quote: Ook nog niet zoveel grind gehoord van het jaar. Ik zou je de nieuwe Leng Tch'e , Marasmus en de nieuwe Cephalic Carnage, Xenosapiens aanraden. Verlekkerd op dood metaal |
|
Dat is toch geen grind?! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
iigt voor geen meter met PD te vergelijken ... |
|
de nieuwe pig destroyer is ook erg vet. ruige groovy rifjes. |
|
quote: Die nieuwe Leng Tch'e viel me een beetje tegen. Ze hebben toch wel een andere richting gekozen, wel vernieuwend, maar niet verbeterend imo. De nieuwe CC, hoewel niet echt grind, vind ik opzich wel oke, ik mis nog een beetje het pakkende van Anomalies, maar hij kan er opzich wel mee door. Blijven hopen op wat meer en betere grindreleases dit jaar. |
|
Bij het nieuwe album van Pig Destroyer gebeurde iets wat tot nu toe nog niet bij het beluisteren van hun muziek is gebeurd: halverwege begon ik me lichtelijk af te vragen hoelang 'ie nog zou duren, ik vond 'm nogal saai. Nu slechts twee keer beluisterd, dus wellicht is het een groeiplaat, maar tot op heden vind ik dit het zwakste materiaal wat ze hebben uitgebracht. |
|
Zo even luisteren, vrees dat hij Prowler In The Yard niet gaat overtreffen als ik de reacties hier zo lees. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik ben daar ook bang voor, ik sta te trappelen op die review die eraan komt. Ik heb een ecard gehoord en het klonk allemaal een beetje softer, niet echt meer Pig Destroyer, geen blastbeats, geen hysterisch gekrijs enzo. |
|
Wat Audiophile zegt. Het gekrijs en de nare blasts mis ik ook. Voor de rest rost die wel lekker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
jaMMer. Suck my piss |
|
Er zitten meer blastbeats in dan bij Terrifyer het geval was. Het enige verschil is dat de productie was lichter en minder ranzig is geworden. Hierdoor klinkt het iets minder als Pig destroyer. Dat vind ik het enige nadeel. Maar qua agressie en energie vind ik dit album beter dan Terrifyer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik schaf hem toch wel aan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
het is geen tegenvaller in ieder geval, alhoewel ik terrifyer qua sfeer een beetje donkerder vond, en deze juist iets opgefokter. |
|
quote: En ik had gelijk, Prowler blijft toch mijn favoriet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |