|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Idd. |
|
Ik ga er ook wel hard op! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik ook hoor. |
|
DANSEN1211 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vind de samples van drumcorps iets te herkenbaar. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Jezus wat kut. |
|
quote: Poepende hel, wat geniaal! En Drumcorps is geinig voor een keer, maar ben ik intussen helemaal beugehoord. Al heeft die gast wel nog wat betere nummers dan het bovenstaande. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 04-10-2012 19:45] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Ik moest aan Slipknot denken in het begin. |
|
En jawel, die nieuwe is goedgekeurd. Niet zo sterk als Phantom Limb, maar wel weer een lekker rechtdoorzee beuker. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ik ga hard Patrick! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Kende deze nog niet, van een EP met voorheen onuitgebracht materiaal. EP is een fundraiser meen ik. Heel andere stijl, maar daarom niet minder gaaf. |
|
Die tweede cd van Book Burner is erg strak! Heerlijke covers. Even gaan zoeken, maar die eerdere covers zijn ook gaaf. Van The Stooges, Melvins, Helmet. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 10-08-2014 13:05] |
|
Zit nu voor het eerste die 'Mass & Volume' EP van vorig jaar te checken. Lekker man! |
|
Zeker, ben naderhand toch het meeste fan van Terrifyer! |
|
Erg matige track. Geen probleem als Pig Destroyer buiten de grindcore stapt, die sludge/doom-EP was fantastisch. Dit is daarentegen erg steriel met zwak riffwerk dat niet eens in de buurt van Scott Hull-waardig komt. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 10-07-2018 21:58] |
|
EENSCH. Klinkt haast als Slipknot. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Triest. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zo'n beroerd nummer nu ook weer niet, maar dit is niet de Pig Destroyer die ik ken nee. Als zeg Slipknot hier mee aan was komen zetten had ik het beter kunnen waarderen idd. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Het valt inderdaad wat tegen. Slecht is het niet, maar schuift zo maar wat voorbij. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Niks anders dan eerder dus! quote: Matige track wel, die nieuwe. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-07-2018 16:40] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik zit nog steeds in een hoekje te huilen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik begrijp het gewoon niet, ook na meerdere luisterbeurten. Als Pig Destroyer een track à la Slipknot schrijft zouden ze de manische energie van het debuutalbum van die band moeten hebben, maar zelfs dat ontbreekt. |
|
Wat doet die toetsenman er bij? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |