|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Grijze haren! |
|
huh morte aeterna bestaat weer? Je moeder. |
|
*schop* |
|
quote: Ja, voor dit optreden weer bij elkaar gekomen! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
in de schurftstraat dan nog signature |
|
Morte Aeterna speelt inderdaad niet wegens een chronisch gebrek aan tijd van 3 van de 5 bandleden. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Zeker aanwezig! Inhume is donders gaaf! Bruut staaltje grindcore! |
|
quote: Daar mag je niet mee spotten.. spelfout weggehaald... |
|
idd, gewoon komen beuken in de pit!!! De nieuwe INHUME - "CHAOS DISSECTION ORDER" - Out soon! p.s. Dennis van Severe Torture zal deze gig invallen voor onze Dorus die niet aanwezig kan zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 04-07-2006 13:57] |
|
beuk |
|
Whoei! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mischien aanwezig edit: lees net dat ik wel aanwezig ben dus. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 05-07-2006 11:18] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Verrek, dat schema zat ik al op de site van het podium te zoeken. Ow ja, aanwezig |
|
Jaha, want jij zou rijden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Niet aanwezig, zelf optreden in Limburg |
|
*poing!!* YES WEL deeeenk!! |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Succes vanavond luitjes On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zo het was weer een gezellige avond. Toxocara en Disavowed waren superstrak en ook een goed geluid. Helaas had Inhume te kampen met nogal een slecht geluid waardoor het geheel niet zo strak uit de verf kwam. Ik heb de heren weleens beter aan het werk gezien, maar al met al een geslaagd avondje, die zeker de fietstocht terug naar Meppel waard was. |
|
Hogeveen/meppel? GAST!! hehe Jb hierb trouwens, ja idd, inhume geluid was minstens nietn heel cool tenoemen hehehe... maargoed.. line 6 en mischien eits te veel gain.. dan heb je dat al snel, ik kon er jammer genoeg niet gveel van maken. Toxocara ging wel leuyk voor een eerste keer ja nu verder zuipen in docter.... ja... JB. |
|
quote: Mwah...da's zo'n 20Km. toch? Ded ik ook wel 'ns met de fiets tussen Eindhoven en Bladel. Niks aan het handje. |
|
quote: 25 km, maar is zeker goed te doen hoor. Alleen een beetje op het alcoholpromillage letten |
|
quote: En hoe lang heb je er dan over gedaan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Circa 55 minuten. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |