|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmmm zaterdag even kijken of er nog kaarten zijn... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik zou er heel graag heen willen, maar dan ga ik al naar Obituary in het Burgerweeshuis... |
|
waarom staat er op www.onlineticketshop.nl 75e? Tool 27-06-2006 - Toegangskaarten Aanvang: 20.00 Prijs: € 75.00 Locatie: Heineken Music Hall, Amsterdam ---- laat maar. had gegoogled naar ticketservice en die kwam met onlineticketshop 'for sold out concert tickets' ... niet de juiste ticketservice site dus [Dit bericht is gewijzigd door ofhellsfire op 09-06-2006 16:00] the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Nou als dat zo is ga ik thuis wel aan m'n eigen Tool trekken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hehe, TMI!! maar ja, HMH site zegt weer 39e... zie 't morgen wel dan... the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
39 klopt (excl. sevicekosten dan) "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
bloody hell ook al zo'n enorme prijs |
|
flink duur ja, dus ik weet het nog niet zeker... op pinkpop waren ze wel vet |
|
Gisteren ook absoluut, maar je mocht blij zijn als je een minuut lang het podium kon zien. Groot nadeel van grote concerthallen. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
ik heb m'n kaartje the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Godver ik kom er maar niet doorheen! Zou het al uitverkocht zijn?? Ik probeer het al drie kwartier ofzo Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb een kaartje. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Jezus, heb ik ff mazzel. De kaarten waren idd uitverkocht, maar toevallig heeft een maat van me nog eentje over. Die is dus VOOR MIJ! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Straks Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik HAD kaartjes, mocht het niet zo zijn dat ik geen vervanging voor mijn werk kon regelen voor vanavond... Ik zit vanavond dus weg te kwijnen in een hokje op m'n werk, denkend aan Tool... Maar ach, de prijs van de kaartjes op marktplaats lag wel lekker hoog Inter faeces et urinam nascimur |
|
the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Het was inderdaad weer een geniaal optreden! Ook was het geluid erg goed voor zo'n grote zaal Concert was wel iets te kort vond ik. Wat belachelijk trouwens dat er niet gerookt mocht worden. Dit om de gezondheid van de band te waarborgen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Cool! Komen de nieuwe nummers een beetje uit de verf live? quote: Hehe, wat een hippies... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Zeker! Jammer dat Wings part II niet gespeeld werd, maar nummers als Jambi, Vicarious en Rosetta Stoned kwamen erg indrukwekkend over Ook de wat oudere nummers (Schism, Aenema, Sober) deden het weer erg goed! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Tof Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Stond het geluid niet te hard? (dit om de gezondheid van het publiek te waarborgen) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:hehe nee viel mee. Hoewel ik helemaal achterin lekker op de tribune zat te genieten. Maar met het publiek werd idd geen rekening gehouden. Voor de 45 euro van het kaartje hadden we minstens de hele avond gratis bier moeten krijgen Wél was er een mobiele tap-eenheid. Da's nog eens een voordeel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: was je stoned dan? ze wisselen the pot en right in two af met de optredens geloof ik, was blij dat ze right in two speelden.. kippevel tijdens dat percussie stuk en erna zelfde gevoel trouwens bij sober, lateralus & aenema... geweldig. stond tegen 't hek pal voor adam jones. bijna een drumstokje als souvenir maar kreeg er net geen grip op the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote: Die zaal is speciaal gebouwd voor dit soort concerten, dus dat verbaasde mij eigenlijk niet; zeker niet met een band als Tool, waarvan je toch mag aannemen dat ze een deskundig iemand achter de knoppen zetten. quote: Maynard heeft alleen voor aanvang van het optreden (middels een omroeper) vriendelijk verzocht niet te roken, omdat ze graag in een gezonde atmosfeer wilden optreden. Verder is er het hele optreden lang geen woord aan vuil gemaakt, ondanks de vele peuken die gerookt werden (waar natuurlijk helemaal niets ongezonds aan is). Bovendien, is roken in een dergelijke openbare gelegenheid niet sowieso verboden (ik heb er eerlijk gezegd niet op gelet)? quote: Gelukkig hield een groot deel van het publiek wel rekening met de band. Ik kon het niet laten dat toch even te posten, ondanks dat je het ongetwijfeld sarcastisch bedoeld had. Touché, pussycat! |
|
Was inderdaad sarcastisch Hoewel het kaartje aan de dure kant was heb ik een geweldige avond gehad! Ik zou het de volgende keer dan ook gewoon weer doen. En over de rookmededeling: ik vind het altijd een beetje scheef dat bij zulke "grote" bands dit soort dingen gevraagd kunnen worden. Ik bedoel een relatief kleinere band die in de Melkweg oid staat kan zoiets ook niet verlangen. Daarbij is de zaal zo groot en goed van aircoditioning voorzien, dat de band daar natuurlijk niet of nauwelijks last van kan hebben. Maar goed, misschien heb ik het wel helemaal mis hoor. Maar nog even en dan mogen we ook geen biertje meer drinken omdat de band in kwestie daar zogenaamd vervelende ervaringen mee gehad heeft ofzo. Net als in een kroeg of een discotheek hoort dat er nou eenmaal bij vind ik. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |