IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Tool, 27-6 in HMH Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-06-2006 12:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Even een apart topic.

27 juni: TOOL in de Heineken Music Hall in Amsterdam.

Als alles morgen meezit met de voorverkoop (vorige keer in Groningen was het in no-time uitverkocht) ben ik aanwezig! Okee, het kost wat (39 euro) maar dan heb je ook wat. Tool heerscht namelijk.

Meer mensen die van plan zijn heen te gaan? Voorverkoop begint morgenvroeg (10 juni) om 10:00 uur!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-06-2006 12:50 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Hmmmm zaterdag even kijken of er nog kaarten zijn...

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 09-06-2006 13:12 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

Ik zou er heel graag heen willen, maar dan ga ik al naar Obituary in het Burgerweeshuis...

ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 09-06-2006 15:23 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

waarom staat er op www.onlineticketshop.nl 75e?

Tool 27-06-2006 - Toegangskaarten
Aanvang: 20.00 Prijs: € 75.00
----
laat maar. had gegoogled naar ticketservice en die kwam met onlineticketshop 'for sold out concert tickets' ... niet de juiste ticketservice site dus

[Dit bericht is gewijzigd door ofhellsfire op 09-06-2006 16:00]

the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-06-2006 15:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nou als dat zo is ga ik thuis wel aan m'n eigen Tool trekken

ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 09-06-2006 15:55 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

hehe, TMI!!

maar ja, HMH site zegt weer 39e... zie 't morgen wel dan...

Pauline
mrauwww!
Usericon van Pauline
Posted 09-06-2006 16:16 by Pauline Wijzig reactieProfiel van PaulineQuote dit berichthttp://www.prrrauline.tomaatnet.nl

39 klopt (excl. sevicekosten dan)

"Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen."

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2006 16:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

bloody hell ook al zo'n enorme prijs

Vissersvriend
Usericon van Vissersvriend
Posted 09-06-2006 16:20 by Vissersvriend Wijzig reactieProfiel van VissersvriendQuote dit bericht

flink duur ja, dus ik weet het nog niet zeker... op pinkpop waren ze wel vet

Pauline
mrauwww!
Usericon van Pauline
Posted 09-06-2006 16:27 by Pauline Wijzig reactieProfiel van PaulineQuote dit berichthttp://www.prrrauline.tomaatnet.nl

Gisteren ook absoluut, maar je mocht blij zijn als je een minuut lang het podium kon zien. Groot nadeel van grote concerthallen.

"Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen."

ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 10-06-2006 10:28 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

ik heb m'n kaartje

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-06-2006 11:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Godver ik kom er maar niet doorheen! Zou het al uitverkocht zijn?? Ik probeer het al drie kwartier ofzo

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-06-2006 12:15 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb een kaartje.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-06-2006 12:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Jezus, heb ik ff mazzel. De kaarten waren idd uitverkocht, maar toevallig heeft een maat van me nog eentje over. Die is dus VOOR MIJ!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-06-2006 15:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Straks

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 27-06-2006 16:44 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ik HAD kaartjes, mocht het niet zo zijn dat ik geen vervanging voor mijn werk kon regelen voor vanavond... Ik zit vanavond dus weg te kwijnen in een hokje op m'n werk, denkend aan Tool... Maar ach, de prijs van de kaartjes op marktplaats lag wel lekker hoog

Inter faeces et urinam nascimur

ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 28-06-2006 1:13 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-06-2006 10:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Het was inderdaad weer een geniaal optreden! Ook was het geluid erg goed voor zo'n grote zaal
Concert was wel iets te kort vond ik.

Wat belachelijk trouwens dat er niet gerookt mocht worden. Dit om de gezondheid van de band te waarborgen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-06-2006 10:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 10:24 schreef NecRobert het volgende:
Het was inderdaad weer een geniaal optreden! Ook was het geluid erg goed voor zo'n grote zaal
Concert was wel iets te kort vond ik.

Cool! Komen de nieuwe nummers een beetje uit de verf live?

quote:
Wat belachelijk trouwens dat er niet gerookt mocht worden. Dit om de gezondheid van de band te waarborgen.

Hehe, wat een hippies...

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-06-2006 10:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 10:26 schreef ZelThoR het volgende:
Cool! Komen de nieuwe nummers een beetje uit de verf live?

Zeker! Jammer dat Wings part II niet gespeeld werd, maar nummers als Jambi, Vicarious en Rosetta Stoned kwamen erg indrukwekkend over
Ook de wat oudere nummers (Schism, Aenema, Sober) deden het weer erg goed!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-06-2006 10:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 10:37 schreef NecRobert het volgende:
Zeker! Jammer dat Wings part II niet gespeeld werd, maar nummers als Jambi, Vicarious en Rosetta Stoned kwamen erg indrukwekkend over
Ook de wat oudere nummers (Schism, Aenema, Sober) deden het weer erg goed!

Tof

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 28-06-2006 10:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Stond het geluid niet te hard? (dit om de gezondheid van het publiek te waarborgen)

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-06-2006 10:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 10:41 schreef spectre het volgende:
Stond het geluid niet te hard? (dit om de gezondheid van het publiek te waarborgen)
hehe nee viel mee. Hoewel ik helemaal achterin lekker op de tribune zat te genieten. Maar met het publiek werd idd geen rekening gehouden. Voor de 45 euro van het kaartje hadden we minstens de hele avond gratis bier moeten krijgen
Wél was er een mobiele tap-eenheid. Da's nog eens een voordeel

ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 28-06-2006 17:46 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 10:47 schreef NecRobert het volgende:
Hoewel ik helemaal achterin lekker op de tribune zat te genieten.

was je stoned dan?

ze wisselen the pot en right in two af met de optredens geloof ik, was blij dat ze right in two speelden.. kippevel tijdens dat percussie stuk en erna
zelfde gevoel trouwens bij sober, lateralus & aenema... geweldig. stond tegen 't hek pal voor adam jones. bijna een drumstokje als souvenir maar kreeg er net geen grip op

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 28-06-2006 18:49 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 10:24 schreef NecRobert het volgende:
Ook was het geluid erg goed voor zo'n grote zaal

Die zaal is speciaal gebouwd voor dit soort concerten, dus dat verbaasde mij eigenlijk niet; zeker niet met een band als Tool, waarvan je toch mag aannemen dat ze een deskundig iemand achter de knoppen zetten.

quote:

Maynard heeft alleen voor aanvang van het optreden (middels een omroeper) vriendelijk verzocht niet te roken, omdat ze graag in een gezonde atmosfeer wilden optreden. Verder is er het hele optreden lang geen woord aan vuil gemaakt, ondanks de vele peuken die gerookt werden (waar natuurlijk helemaal niets ongezonds aan is). Bovendien, is roken in een dergelijke openbare gelegenheid niet sowieso verboden (ik heb er eerlijk gezegd niet op gelet)?

quote:
Op 28 juni 2006 10:47 schreef NecRobert het volgende:
Maar met het publiek werd idd geen rekening gehouden.

Gelukkig hield een groot deel van het publiek wel rekening met de band. Ik kon het niet laten dat toch even te posten, ondanks dat je het ongetwijfeld sarcastisch bedoeld had.

Touché, pussycat!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-06-2006 21:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Was inderdaad sarcastisch
Hoewel het kaartje aan de dure kant was heb ik een geweldige avond gehad! Ik zou het de volgende keer dan ook gewoon weer doen.

En over de rookmededeling: ik vind het altijd een beetje scheef dat bij zulke "grote" bands dit soort dingen gevraagd kunnen worden. Ik bedoel een relatief kleinere band die in de Melkweg oid staat kan zoiets ook niet verlangen. Daarbij is de zaal zo groot en goed van aircoditioning voorzien, dat de band daar natuurlijk niet of nauwelijks last van kan hebben. Maar goed, misschien heb ik het wel helemaal mis hoor. Maar nog even en dan mogen we ook geen biertje meer drinken omdat de band in kwestie daar zogenaamd vervelende ervaringen mee gehad heeft ofzo. Net als in een kroeg of een discotheek hoort dat er nou eenmaal bij vind ik.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com