|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal nooit in een band spelen. Nu speel ik wat en wanneer ik wil, geen verplichtingen, geen beperkingen. En dat wil ik zo houden. |
|
quote:he he Jij dus!!! Ik kan vaderjacob wel spelen op dat knalgele ding van Linda. Linda gaat trouwens drummen! En als je vaderjacob niet goed genoeg vind ga ik wel sambaballen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ok this band is doomed ....... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik heb slaggitaar gespeeld in een baggerbandje. Nu dus niet meer. Ben op zoek naar een drummer voor in een extreme black metal band. Omgeving Groningen. (hehe, subtiel maar toch off-topic) |
|
quote: heheh dat is ook de bedoeling. we zagen de flyer van een soort jam sessie liggen, we hebben daar over zitten ouwehoeren. Kennelijk heeft iemand het toch iets te serieus opgepakt, en heeft ons werkelijk opgegeven. Mijn doel met deze band is onze chaos gedachte over te dragen aan ons publiek. Ik heb 7 jaar op zangles gezeten, waarvan 3 jaar bij een opera groep. Was erg leuk, veel optredens gehad, maar erg tijd rovend. Ben blij dat ik nu niet meer stiekem hoef te doen als ik een pilsje drink of een peukie rook. Die mensen waren erg streng daarin. Nu 3 bijna 4 jaar later snap ik waarom. maar ik zou voor geen goud meer bij een band willen. |
|
Het is de bedoeling dat deze band gaat verdoemen!! Het is eigenlijk nooit de bedoeling geweest volgens mij om deze chaos op te wekken. Alles begon vorige week vrijdag, met een flyer die mensen uitnodigde om te komen spelen met hun beginnende band. Na een beetje ouwehoeren hierover heeft iemand dit idee iets te serieus opgevat en heeft ons aangemeld. Mijn doel met deze band is om onze chaos over te brengen aan het publiek (als die al komen) Ik zal nooit meer serieus willen zingen. Heb 7 jaar op zangles gezeten waarvan 3 jaar bij een opera groep. erg leuk, veel uitvoeringen gedaan, maar veel te tijd rovend. Gelukkig hoef ik nu ook niet meer stiekem te roken of te drinken want daar waren ze behoorlijk streng in. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik speel omdat het egoistisch zo zijn om mijn talenten niet met andere te delen..... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ben opgegroeid met muziek. Mijn vader speelde (en speelt nog steeds) in een band. Het was dus onvermijdelijk dat ik ook muziek zou gaan maken. En aangezien ik als kind van vijf al aardig wat barkrukken had versleten (door met stokjes met muziek mee te drummen), besloot sinterklaas mij voor mijn (ik geloof) 8e verjaardag een drumstelletje te geven waar ik mijn agressie op kwijt kon. Ik leerde eigenlijk al op jonge leeftijd in een band spelen (van mijn vader). Allerlei ouwe lullen covers, zoals Pink Floyd, Neil Young, Rolling Stones, the Cream, enz. Later heb ik met een klasgenoot en een gitarist die ik kende een (Death, Black, Grindcore) bandje opgericht, waar op een gegeven moment ook een violiste bij kwam spelen. Na onze eerste cd-opname zij wij uit elkaar gegaan, wegens ruzies binnen de band. Daarna ben ik in een progressieve metalband, genaamd Twisted Truth, gaan spelen. Ben ik een tijd geleden ook mee gestopt, maar ga binnenkort weer beginnen met de gitarist en bassist die daar ook in speelden. En dat wordt dus mega-gaaf ... do you think we're forever? ... |
|
Ik zat al een tijdje in Obliterator en ik was geluid aan het doen voor een folkbandje in Unitas toen de drummer van Judgement Day inneens achter mij. Zo van:" Jij grunt toch? we hebben een nieuwe zanger nodig, heb je zin om auditie te doen?" Ik vond het tof. Vlak na de auditie kreeg ik een telefoontje: "Spreek ik met de nieuwe zanger van judgement day?". En daar zit ik nu al weer bijna 2 jaar bij |
|
quote: Nee, ik begin natuurlijk een eenmansproject, zonder sessiemuzikanten! |
|
hehe undertaker en ik zijn den heerschers hier ff een stukje bandgeschiedenis van onze site: quote: en verder: quote: Je moeder. |
|
control human delete is de band, echt goed Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: volgens mij kan er maar één beginnen, en de rest volgt dan, toch? [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 15-01-2002 15:28] Touché, pussycat! |
|
ok, nu even serieus. Ik zit in een band (eigenlijk in twee bands) omdat ik het niet alleen leuk vind om te spelen en mijn energie erin kwijt te kunnen, maar ook om samen met anderen daar iets moois mee te creëren, waar andere mensen dan eventueel weer van kunnen meegenieten. Verder doe je als muzikant en als mens een hoop ervaring op als je een beetje optreedt (buiten je eigen woonplaats, wel te verstaan). Je leert er een hoop van. En adrenaline is natuurlijk gewoon lekker! Touché, pussycat! |
|
quote: beter had ik het niet kunnen zeggen Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Aan hun playlist te zien, weet ik bij voorbaat al dat ik hun niet wil zien.. Trieste gast |
|
Ahahaha, Bestial, dikke Poser, je vind het wel tof, geef toe VERDOMME!!! sebinsagoil |
|
ik speel alleen in een band omdat ik gratis bier heb, dat ik mede collega's en liefhebbers leer kennen, en gratis naar het buitenland kan. Only suicide is real, kill yourself |
|
quote: dan ken je net zo goed in het leger gaan (met uitzondering van het gratis bier dan)! |
|
quote: |
|
ach, Vothor en ik (en later een gitarist die langs kwam lopen...) waren dronken en besloten een band op te richten.(ik speelde net 2 maanden gitaar ofzo....) Midden in de nacht nog iemand anders gebeld of hij wilde bassen. . De volgende dag stonden we met al onze apparatuur in Vothors kamer, geen groots succes..... Maanden (zeg 1 jaar) later gaat het stukke beter, vooral nu we ook een drummer hebben |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |