IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : In een band .. hoe en waarom ? Vorige pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-01-2002 21:50 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik zal nooit in een band spelen. Nu speel ik wat en wanneer ik wil, geen verplichtingen, geen beperkingen. En dat wil ik zo houden.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-01-2002 22:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 21:50 schreef TNightmare het volgende:
Ik zal nooit in een band spelen. Nu speel ik wat en wanneer ik wil, geen verplichtingen, geen beperkingen. En dat wil ik zo houden.

een optreden van jou zal er waarschijnlijk ook niet snel komen (tenzij jij net zoiets kan als een "nikkelen nelis", je weet wel met zo een trommel op je rug etc etc.)

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-01-2002 22:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 15:44 schreef Vargen666 het volgende:
Of gewoon de lui die niet kunnen spelen er uitflikkeren.
he he Jij dus!!! Ik kan vaderjacob wel spelen op dat knalgele ding van Linda. Linda gaat trouwens drummen!
En als je vaderjacob niet goed genoeg vind ga ik wel sambaballen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-01-2002 22:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 22:31 schreef Cadaveria het volgende:
he he Jij dus!!! Ik kan vaderjacob wel spelen op dat knalgele ding van Linda. Linda gaat trouwens drummen!
En als je vaderjacob niet goed genoeg vind ga ik wel sambaballen.

ok this band is doomed .......

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 11-01-2002 22:50 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

ik heb slaggitaar gespeeld in een baggerbandje. Nu dus niet meer.
Ben op zoek naar een drummer voor in een extreme black metal band. Omgeving Groningen.
(hehe, subtiel maar toch off-topic)

Unknown
Onbekend
Usericon van Unknown
Posted 11-01-2002 23:23 by Unknown Wijzig reactieProfiel van UnknownQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com

quote:
Op 11 januari 2002 22:37 schreef FireFox het volgende:
ok this band is doomed .......

heheh dat is ook de bedoeling.
we zagen de flyer van een soort jam sessie liggen, we hebben daar over zitten ouwehoeren. Kennelijk heeft iemand het toch iets te serieus opgepakt, en heeft ons werkelijk opgegeven. Mijn doel met deze band is onze chaos gedachte over te dragen aan ons publiek.

Ik heb 7 jaar op zangles gezeten, waarvan 3 jaar bij een opera groep. Was erg leuk, veel optredens gehad, maar erg tijd rovend. Ben blij dat ik nu niet meer stiekem hoef te doen als ik een pilsje drink of een peukie rook.
Die mensen waren erg streng daarin. Nu 3 bijna 4 jaar later snap ik waarom.
maar ik zou voor geen goud meer bij een band willen.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-01-2002 23:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Het is de bedoeling dat deze band gaat verdoemen!!

Het is eigenlijk nooit de bedoeling geweest volgens mij om deze chaos op te wekken.
Alles begon vorige week vrijdag, met een flyer die mensen uitnodigde om te komen spelen met hun beginnende band. Na een beetje ouwehoeren hierover heeft iemand dit idee iets te serieus opgevat en heeft ons aangemeld.
Mijn doel met deze band is om onze chaos over te brengen aan het publiek (als die al komen)

Ik zal nooit meer serieus willen zingen. Heb 7 jaar op zangles gezeten waarvan 3 jaar bij een opera groep. erg leuk, veel uitvoeringen gedaan, maar veel te tijd rovend.
Gelukkig hoef ik nu ook niet meer stiekem te roken of te drinken want daar waren ze behoorlijk streng in.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-01-2002 0:37 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

ik speel omdat het egoistisch zo zijn om mijn talenten niet met andere te delen.....

Hieronymus
Stationary Traveller
Usericon van Hieronymus
Posted 12-01-2002 1:00 by Hieronymus Wijzig reactieProfiel van HieronymusQuote dit bericht

Ben opgegroeid met muziek. Mijn vader speelde (en speelt nog steeds) in een band. Het was dus onvermijdelijk dat ik ook muziek zou gaan maken. En aangezien ik als kind van vijf al aardig wat barkrukken had versleten (door met stokjes met muziek mee te drummen), besloot sinterklaas mij voor mijn (ik geloof) 8e verjaardag een drumstelletje te geven waar ik mijn agressie op kwijt kon.
Ik leerde eigenlijk al op jonge leeftijd in een band spelen (van mijn vader). Allerlei ouwe lullen covers, zoals Pink Floyd, Neil Young, Rolling Stones, the Cream, enz.
Later heb ik met een klasgenoot en een gitarist die ik kende een (Death, Black, Grindcore) bandje opgericht, waar op een gegeven moment ook een violiste bij kwam spelen. Na onze eerste cd-opname zij wij uit elkaar gegaan, wegens ruzies binnen de band.
Daarna ben ik in een progressieve metalband, genaamd Twisted Truth, gaan spelen.
Ben ik een tijd geleden ook mee gestopt, maar ga binnenkort weer beginnen met de gitarist en bassist die daar ook in speelden. En dat wordt dus mega-gaaf

... do you think we're forever? ...

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 12-01-2002 12:17 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik zat al een tijdje in Obliterator en ik was geluid aan het doen voor een folkbandje in Unitas toen de drummer van Judgement Day inneens achter mij. Zo van:" Jij grunt toch? we hebben een nieuwe zanger nodig, heb je zin om auditie te doen?" Ik vond het tof. Vlak na de auditie kreeg ik een telefoontje: "Spreek ik met de nieuwe zanger van judgement day?". En daar zit ik nu al weer bijna 2 jaar bij

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-01-2002 19:28 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 22:05 schreef attila_de_hun het volgende:
een optreden van jou zal er waarschijnlijk ook niet snel komen (tenzij jij net zoiets kan als een "nikkelen nelis", je weet wel met zo een trommel op je rug etc etc.)

Nee, ik begin natuurlijk een eenmansproject, zonder sessiemuzikanten!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-01-2002 19:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe undertaker en ik zijn den heerschers

hier ff een stukje bandgeschiedenis van onze site:

quote:
In de laatste nacht van pinksteren gebeurde er iets raars in Nederland. Twee puberale mannetjes hadden geen zin om te slapen en na met een oversexte anoniem te hebben gechat gingen we maar ff kijken of we nog iemand konden uitzwaaien die op vakantie ging. Ze was echter al om 5 uur vertrokken dus stonden we daar om een uur 6, half 7. Omdat de verveling toesloeg op dit uur zijn we naar paleis Het Loo gegaan om daar te zwaaien naar Japaners, de hippie uit te hangen, vele kamehameha's richting elkaar te schieten en enkele grindcore's uit te voeren. Hier begonnen we echter een liedje te verzinnen over Willem, een lied wat we later die ochtend, na een bezoek aan onze oude school die dicht was die dag, verder afgemaakt hebben.

Willem Temptation Was geboren

Op dinsdag 24 juli 2001 kwamen we op het idee dat dit best wel een kutnaam is, Willem Temptation... Vandaar dat vanaf donderdag 26 juli, de bandnaam is: Den Heerschers

De line-up van de band is:

Marco ' Langsuyar' Smit - vocals
Jaap 'Karnivoor' Buizer - gitaar en drums

en verder:
quote:
Zoals de echte Willem Temptation-Fans misschien al hebben vernomen, is de bandnaam verandert.

De Reden hiertoe was, dat de oude naam te veel op een al bestaande band leek.

Jaap en Marco begonnen namen te bedenken.
Marco kwam eerst met het idee om de bandnaam nog niet te veranderen, maar toen kwam hij op het geniale idee om de band Willem Temptation om te gooien tot "De Heerschers".

Jaap vond het een goeie naam, maar Jaap ontdekte een fout in de naam (hoe geniaal?), want "De Heerschers" is niet helemaal Oud-Hollands, maar dan moest het zijn: "Den Heerschers". En den Heerschers was geboren.

Je moeder.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 13-01-2002 14:29 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

control human delete is de band, echt goed

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-01-2002 15:27 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 17:05 schreef Vargen666 het volgende:
Haha! Iedereen begint over dat Papa Roach nummer.

volgens mij kan er maar één beginnen, en de rest volgt dan, toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 15-01-2002 15:28]

Touché, pussycat!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-01-2002 15:32 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

ok, nu even serieus.

Ik zit in een band (eigenlijk in twee bands) omdat ik het niet alleen leuk vind om te spelen en mijn energie erin kwijt te kunnen, maar ook om samen met anderen daar iets moois mee te creëren, waar andere mensen dan eventueel weer van kunnen meegenieten. Verder doe je als muzikant en als mens een hoop ervaring op als je een beetje optreedt (buiten je eigen woonplaats, wel te verstaan). Je leert er een hoop van. En adrenaline is natuurlijk gewoon lekker!

Touché, pussycat!

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 15-01-2002 16:04 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

quote:
Op 15 januari 2002 15:32 schreef Sporty Voleg het volgende:
ok, nu even serieus.

Ik zit in een band (eigenlijk in twee bands) omdat ik het niet alleen leuk vind om te spelen en mijn energie erin kwijt te kunnen, maar ook om samen met anderen daar iets moois mee te creëren, waar andere mensen dan eventueel weer van kunnen meegenieten. Verder doe je als muzikant en als mens een hoop ervaring op als je een beetje optreedt (buiten je eigen woonplaats, wel te verstaan). Je leert er een hoop van. En adrenaline is natuurlijk gewoon lekker!

beter had ik het niet kunnen zeggen

Please give blood. Vampires are an endangered species!

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 15-01-2002 17:38 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 17:03 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben wel blij dat jullie een nummer van papa roach spelen, dan kan ik mooi naar de WC tijdens een optreden van jullie. verder een goede keuze. en plannen van een stijl werkt dus nooit.

Aan hun playlist te zien, weet ik bij voorbaat al dat ik hun niet wil zien..

Trieste gast

Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 15-01-2002 17:49 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Ahahaha, Bestial, dikke Poser, je vind het wel tof, geef toe VERDOMME!!!

sebinsagoil

totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 15-01-2002 20:56 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

ik speel alleen in een band omdat ik gratis bier heb, dat ik mede collega's en liefhebbers leer kennen, en gratis naar het buitenland kan.

Only suicide is real, kill yourself

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2002 22:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2002 20:56 schreef totenkopf het volgende:
ik speel alleen in een band omdat ik gratis bier heb, dat ik mede collega's en liefhebbers leer kennen, en gratis naar het buitenland kan.

dan ken je net zo goed in het leger gaan (met uitzondering van het gratis bier dan)!

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 15-01-2002 22:31 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2002 22:13 schreef attila_de_hun het volgende:
dan ken je net zo goed in het leger gaan (met uitzondering van het gratis bier dan)!

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 16-01-2002 10:50 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ach, Vothor en ik (en later een gitarist die langs kwam lopen...) waren dronken en besloten een band op te richten.(ik speelde net 2 maanden gitaar ofzo....) Midden in de nacht nog iemand anders gebeld of hij wilde bassen. . De volgende dag stonden we met al onze apparatuur in Vothors kamer, geen groots succes..... Maanden (zeg 1 jaar) later gaat het stukke beter, vooral nu we ook een drummer hebben

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com