|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een feest signature |
|
Hehe, ik zat gisteren op een verjaardag te zitten waar natuurlijk ook naar de wedstrijd gekeken werd. Kreeg ik het verwijt dat ik niets oranje achtigs aanhad. Tis een grove schande, ja. |
|
Foei, Wim! Je moet je diep schamen om het feit dat je het godvergeten lef had om geen opblaasbare molen op je harses te zetten terwijl "onze jongens" liepen te prutsen! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Erg hè! Volgende wedstrijd draai ik m'n bomberjack wel binnenstebuiten. NOT! |
|
Hahaha, dat heb ik na het EK in 1988 nog gedaan, maar toen was ik dan ook pas 14 en nog niet zo hoogontwikkeld als nu. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
'88 jezus.. toen was ik 2 I am the 1%. |
|
En toch al in een bomberjack rondlopen? Hehehe. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hehe, nee maar ik had vroegah wel lederhosen! I am the 1%. |
|
quote: juistem! Dar maakt die reclame juist zo goed. Het blijft de mensen bij! |
|
quote: Hehe, ik volg het voetballen best wel, maar ook hier komt er niks in huis wat ook maar een klein beetje oranje is. spelfout weggehaald... |
|
|
|
quote: Gewoon jaloers heh..omdat de rode engeltjes niet mee doen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
In de stad deelden ze vloeiboekjes uit. Ik blij, blijken het ORANJEVLOEITJES te zijn.. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Dat is niet triest... dat is leuk Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja, net als sigaretten met een oranje filter (fel egaal oranje) + Nederlands vlaggentje. Al die oranje rotzooi vind ik echt enorm lomp en doe er ook niet aan mee, al moet je het zoals eerder gezegt inderdaad niet te serieus nemen. Het WK zelf is zeer vermakelijk als je je erin verdiept elke dag paar wedstrijden kijken, erg gaaf. Normaal kijk ik nooit voetbal, maar het EK & WK zijn voor mij zeer vermakelijk. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: lol, ja, dat is het! wij hebben niets van onzelf om ons cynisme op af te reageren signature |
|
quote: Ja, met die filters is van Pall Mall, ook al zoiets.. Ach, ik heb niets tegen voetbal, maar je kunt er wel heel erg niet omheen momenteel.. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: Zelfs de winkels gingen eerder dicht hier. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
gaat wel erg ver soms signature |
|
Die oranje Mascottevloei rookt iig voor geen meter. Opbokken met die zooi.. Maar toch moet ik er als verstokte roker alsnog aan geloven. Ik kreeg vandaag oranje pakken Samson bij Appie H. |
|
Ik vind die 'Oranjegekte' wel leuk. Ik doe er dan ook deels aan mee, door bij de wedstrijden van ons nationale elftal in m'n oranje shirtje naar de kroeg/vrienden te gaan. Het is alleen zo jammer dat al dat fanatisme vaak redelijk snel weer de kop in wordt gedrukt. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Voor elke wuppies fanaat groot en oud! Ik heb mijn statement digitaal en bewegend gemaakt onder het genot van Sodom en Graveland. Moge mijn boodschap duidelijk zijn! http://www.youtube.com/watch?v=GC1R04mavdw&search=wuppies |
|
Ik heb een oranje shirtje met heel groot "SJAAK" erop. Roept ook wel veel reacties op, hehe. Ik krijg trouwens kippevel als ik zie hoeveel mensen in het Oranje er in Duitsland bij zijn en als ze met z'n allen het Wilhelmus uit volle borst meezingen! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Arme wuppie, hehe gaaf filmpje. Maar wel een beetje zielig! [Dit bericht is gewijzigd door madamvacka op 20-06-2006 0:11] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |