|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
WTF. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-02-2009 22:07] |
|
Ik heb nog een EK shirt uit 1992. Gekocht toen ik 30 kilo lichter was. Maar hij past nog net |
|
Vandaag een ferme Coca-Cola toeter gesc00rd bij een sixpack cola. Je moest er twee kopen om het mee te mogen nemen, maar een subtiele oneliner richting kassameisje was genoeg. Prachtig ding, komt lekker hinderlijk geluid uit, gaat veel gebruikt worden. Spanje speelde niet best vanavond, moet ik zeggen. Mooiste wedstrijd was Togo - Zwitserland, mooi voetbal. Klotescheids, Togo verdiende duidelijk een penalty. |
|
Ik heb speciaal tijdens mijn vorige vakantie in Noorwegen een oranje "norge + vlag" shirt gekocht. Tot nu toe nog geen last gekregen |
|
'k Wil je wel veur de bek houw'n als je het daarvoor deed hoor |
|
Hehe, zoals altijd even subtiel, die FRNK |
|
hehe ja zeg nou zelf.. mooi man, voetbal |
|
Ja, beetje met ijzeren staven gooien, of sinaasappelbommen... |
|
quote: Origineel! http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1599/eff429c9/index.html "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Alles weer in de kast. |
|
Idd, alle kutvlaggetjes weer uit de straat. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ben blij dat het weer voorbij is met die irritante kankerwuppies en die misplaatste hollandse arrogantie. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Arrogantie? in vergelijking met de meeste andere landen vond ik dat erg meevallen. Maarja die wuppies en al die teringzooi mogen ze van mij ook op de zeebodem droppen. Edit. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-06-2006 22:23] |
|
De arrogantie is inderdaad flink minder geworden onder van Basten, toch stoort het Nederlands Elftal me vaak, vooral omdat het meestal één grote jodenbende is en de clowns op TV die zogenaamd verstand hebben van voetbal ook een stel Ajaxpijpende kankerjoden zijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dat laatste is zeker waar. Maargoed dat gezeik krijgen we ook weer als de competitie begint, daar zijn het meestel dezelfde koppen die je op tv ziet, zoals van Hanegem enzo. |
|
Van Hanegem is toch eerder een Feyenoorder, ik doelde meer op de Voetbal International Occupation Media met de Derksens, van Gelders, Barends en al die andere haakneuzen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Derksen is supporter van NEC en meestel erg kritisch over ajax [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-06-2006 22:42] |
|
Oh ja? Ik hoor meestal alleen de kritiek op Roda van Derksen enzo en weet aarschijnlijk daarom vrij weinig over waar hun sympathie precies ligt, die gast irriteert me gewoon en dan ros ik de televisie snel op een ander kanaal. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: vlaggetjes zijn hier ook weg uit de straat hehe, goeie zaak Je moeder. |
|
Wat is die Stekelenburg toch een complete mislukkeling. Zet Boschker er maar neer of zo, die Stekelenburg houdt nog geen vocht vast She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En Heitinga had er al lang afgemoeten. |
|
quote: Ja, en z'n kop ook... Bareuh... |
|
Hahah, net de samenvatting gezien. :') Als ik het goed begrijp schoten die surrogaatnegers één keer naast en één keer op doel. Toch mooi als je daar 1 goal uit weet te harken. Wat een grabbelaar. |
|
Tenenkrommend slechte wedstrijd, afgezien van de winst en -voor zover ik begrepen- geen blessures erbij. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |