![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Erg lekker! rang 203, nog héél even ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Straks is m'n deuteriumfabriek 22 klaar, morgen kristalmijn 23 aanzetten. Dan heb ik 25/23/22. ![]() ![]() |
|
95 ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Feestneus is lekker aan het crashen in uni 8 en 6. Uni 8 1 van m'n grootste slagen: http://board.ogame.nl/thread.php?threadid=56398 Uni 6 een paar dagen achter elkaar 10% slagen uit de grond gestampt met al het puin voor mij dus ook dat is errug lekker. Ik zou btw oppassen Nidhuggur. Ik ga je zo inhalen, als ik niet vanaf morgen ongeveer 4 weken weg ben. ![]() |
|
Succes, ik sta op 80, jij op 104. Doordeweeks zit ik nooit achter OGame, dus ik moet het hebben van de weekeinden. Doe er je voordeel mee. ![]() |
|
Over een paar uur gaat kristalmijn 23 aan! ![]() ![]() |
|
198, yay ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Wat nou voordeel ik ben alleen nog volgende week 2 dagen online en verder ben ik 4 weken weg. We gaan de woeste viking spelen in Noorwegen ![]() Daarna zal ik je nog's in halen ![]() ![]() |
|
Succes. ![]() |
|
Tering, gister gaf ik iets van 2.000.000 aan grondstoffen uit op m'n main, had bijna niets meer over, en nu heb ik ineens 4 miljoen. ![]() Edit: dat wordt kristalmijn 24. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 10-07-2006 22:15] ![]() |
|
quote:Welkom in de top 200 maat! ![]() Oh ja, en gaan we nog een keer de Blauwe Engel crashen bij DJvL? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik heb een maan. ![]() |
|
quote: Je bent gecrashed? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
ik ga wederom lekker in uni 7 en 8. het heerscht eigenlijk te veel om niet te spelen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Nee, maanpoging. Emperor heeft een maan vlak bij mij, dus het was of voor een half miljoen m'n vloot verplaatsen naar een tevens onveilige omgeving, of zelf een maan regelen. Rondgaande post: "Wie wil 1600 LG slopen?" Zo'n kerel wilde dat wel, dus we deden het vanmorgen. 1600LG tegen wat kruisers en slagschepen, en met 19% een behoorlijk grote maan gekregen. Ik had het niet verwacht, stond met m'n katerige hoofd op, en las overal in beeld 'maan'. Kon niet negatief zijn dus. En inderdaad, m'n inbox, het gevechtsrapport en op MSN zag ik 'maan gegeven' staan. Hopsakee! Ik ben er 19 plaatsen door gezakt, maar gezien straks nano3 af is, pantser11 (na schild11 en wapen11 de afgelopen dagen), ik nog 10.000.000 heb liggen en phalanx op komst is: mij hoor je niet klagen. ![]() |
|
quote: Dat is wel leuk gedaan ja ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Dikke def, yo ![]() 3500 4000 800 326 (PWNED @ Grey ![]() 150 150 1 1 "Sinterklaasje kom maar binnen met je RIP ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Hoe heet je in Uni 8? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Vet, nu 26/23/23 op m'n hoofdplaneet. Morgen phalanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. ![]() |
|
quote: Phalanx 1 kan je slechts je eigen stelsel zien. Veel plezier ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Weet ik, prima toch? Phalanx 2 komt er gelijk achteraan, daarna maanbasis 4, phalanx 3 en phalanx 4. ![]() |
|
quote: Heerscher....orgineel he ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: WTF heette je eerst atlantis ofzo...jij hebt mij dan bespioneerd... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ik ben Death Dellerium in Uni 8 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |