![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
"wat is dat met jou je zou niet crahsen had je gezegt ik val jouw tog ook ni aan wat denk jij wel ni he" ...en vergelijkbaar materiaal... Negers zijn het Bruce Banner ![]() |
|
quote: *kuch* In uni8 heb ik 3 ninja's op 1 dag gehad ![]() En in uni 8 is er zelfs een planeet naar me vernoemd: Feestbederver (52 min) Deumsum Deus Ex Omdat ik continu leden van Deus Ex aanval. ![]() |
|
Dom van je. ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb ook een sociaal leven hoor ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: quote: ![]() En check it out: http://board.ogame.de/thread.php?threadid=332174 De aanvaller meer dan een miljard verlies zonder het verlies van zijn nummer 1 positie. Edit: Na 88% kans, waarvan 68% met opzet, nog steeds geen maan. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-07-2006 1:55] ![]() |
|
Holy shit, die slag!!! Morgen of overmorgen eens nano3 starten in 6. ![]() |
|
Vanmiddag de nummer 2 aangevallen. Wat een klapper is dat geworden ![]() Hij verloor 1 rakettje en ik viel aan met 7 kruisers. En hij balen dat z'n ninja niet gelukt was ![]() ![]() |
|
Die slag is fucking ziek ![]() ![]() |
|
Er heeft een goede buur opgegeven met ogame. Dus hij gaat z'n vloot crashen op me. Over 26 uur is er 16% maankans aan m'n deur in uni 8. Ik ga wel wat hulp krijgen van een alli want zijn vloot is best wel afschuwelijk groot. Jammie. Straks 1 miljoen winst ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Net tegen "moongodess": quote: Donders, wat slecht. ![]() ![]() |
|
Oke, iemand heeft mijn broertje (JoJoJoost) aangevallen. Nu ben ik écht pissig. Ze gaan kapot, allemaal! De oorlog gaat trouwens lekker, maar ze hebben me nog niet één keer bespioneerd. ![]() ![]() |
|
En toen was ik de hoogst geplaatste zm'er in de alliantie. Laatste dagen zo'n 80 rangen erbij gesnoept. ![]() |
|
Naja, mijn uni6 account toch maar weer aan iemand gegeven die erom zat te zeuren.. hopelijk wordt ie nu niet gecrashed ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Tering, hehe. Als m'n deuteriumfabriek 22 klaar is, helpt alleen zonne-energiecentrale 24, fusiecentrale 9 en 80 zonne-energiesatellieten me aan voldoende energie. ![]() ![]() ![]() |
|
Yeah! Vandaag een maan gekregen en gegeven, de alliantie is weer twee manen rijker! Dat wordt rustig fleetsaven als ik op vakantie ben. ![]() ![]() |
|
quote: HEHE zoiets had ik ook toen ik iemand zijn vlootje crashde hehe Ik citeer ook Waarom doe je dit? Jij krijgt wraak... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Mijn vloot als mijn nano 3 klaar is met 15,5 uur pompen: Klein vrachtschip 50 Groot vrachtschip 350 Licht gevechtsschip 170 Kruiser 115 Slagschip 666 Recycler 109 Spionage sonde 650 Nog even doorgaan en ik krijg wel een aardig vlootje om op mijn maan te zetten! ![]() En mezelf de Commander-functie gegeven, omdat ik zo goed mijn best heb gedaan op de maan! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-07-2006 20:52] ![]() |
|
Rare vloot. ![]() |
|
Hij is dan ook nog in aanbouw, maar als ik donderdag op vakantie ga dan stort ik alles wat ik binnen krijg op verdediging, dat is 70 miljoen. ![]() ![]() |
|
Homo, hehe. ![]() |
|
3000 rl 3500 kl 500 gl 300 g 150 i 90 pl 1 1 ... 150 plasma's hebben nu prioriteit. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Och, bij mijn nieuwe maan in de buurt zitten 9 manen van spelers in de top 100 wat vloot betreft en een aantal houdt me in de gaten, dus het is óf gecrashed worden óf verhuizen óf verdediging bouwen en aangezien dit de beste plek voor mij is om een maan te hebben is dat de beste optie. quote: ![]() x2 straks dus. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-07-2006 0:07] ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |