|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Mike, zanger van radical? |
|
lees de help eens voor je dom lult .. |
|
Het lijkt erop dat ik je post te snel gelezen heb en daarom in een overhaaste conclusie het topic gesloten heb. Mocht dit het geval zijn, dan hierbij mijn excuses. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
@Illu: daarom was het wel handig van Mutilator om het nog niet direkt te sluiten. Nieuwelingen snappen het dan niet en vinden de geplaatste link naar Suicidal topic niet |
|
nee mike d. drummer van skulls and flames, zanger bassist van children of god drummer van de rupsband en voorheen in tuco ramirez, vastatrix, t.a.n.c., p.o.e.p. en nog wat van die meuk.. doel jij op radical retard? |
|
outsiders noemen ZM niet voor niets gay maareh, Venice? u bedoelt Excel e.d? |
|
quote: je hebt hier allerlei "mega-topics" die elk een apart onderdeel coveren. thrash is er zo een. werkt voor geen meter overigens, maar goed.............. bedoel je met venice: uncle slam excel no mercy die bands vind ik super oja beowulf ook |
|
Klopt. Overhaast mijnerzijds. Echter: Ik verwijs je dan hierbij ook graag door naar het 'Ik ben nieuw'-topic en het gelinkte topic (je kan het gesloten topic met de desbetreffende link vinden onderaan de pagina bij Active Topics). Dit topic zal dan ook, tenzij ik mij wederom deerlijk vergis, over een minuutje of 5 gesloten worden. Veel ZM-plezier! Edit: En hierbij, nogmaals de link: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/417656 [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 14-06-2006 23:15] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Yep, met die band hebben we vroeger veel opgetreden en die zanger heet ook mike, vandaar. |
|
okido ik zie het al.. ik ben dom en lul uit me nek om dat ik net op dit forum kom.. en natuurlijk zit er weer wat homosexueels in de lucht.. leek me leuk als ik hier ouwe rotten tegen kwam die ook een beetje in de venice crossover hoek zitten en zij paden als dri., dresden 45, leeway ect. niet uit de weg gaan.. afin ik kijk het nog even an.. vindt het soms wel leuk om midden in de aandacht te staan!? cheers voor reply operator.. |
|
quote: Excel staat wel ver boven de andere genoemde bands. |
|
quote: search functie op de site is vaak handig |
|
quote: nou, de eerste twee cd's van uncle slam vind ik toch megagoed. say uncle or die |
|
Ik vond suicidal ruim de beste band. Alleen de eerste excel wist me te bekoren. |
|
quote: Radical Retard ooit nog eens in Baroeg gezien. Voorprogramma van Slapshot. Radical Retard was niet helemaal mijn smaak, maar maakte geen slechte indruk. |
|
radical retard 1 keer neergezet in troll te hoorn en een interviewtje meegedaan.. leuke demo's ".. ja da wee toch nie" welke band zat jij? nogmaal cheers voor reply operator.. ik begrijp het.. |
|
quote: Radical was zo'n beetje de eerste nederlandse band in dat genre, dacht ik. Goeie gasten. |
|
quote: Mijn collega is momenteel wat gerelateerde topics aan het opsnorren voor je. Hij zal na het mededelen van deze topics dit specifieke topic sluiten. Zoals reeds vermeld, we hebben voor alle specifieke onderdelen vaak al een topic lopen, dus 'dubbeltopics' vermijden we graag. Desalniettemin was ik toch iets te enthousiast in mijn actie. Daarvoor dan ook geheel terecht wederom mijn excuses. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
uncle slam is ook wel de moeite.. volgens mij met drummer van no mercy... keb alleen say uncle.. 't is soms op het randje van bijna net niet.. maar als iemand de 2e op vinyl weg doet.. geef maar een schreeuw.. haha |
|
quote: Ik? Ik zat in judgement day, ten tijde van onze eerste demo ook hardcore. Die cd van radical is echt heerschend. |
|
quote: Tweede Excel vond ik helemaal niks. Bij Excel denk ik ook altijd alleen maar aan Split Image. |
|
quote: suicidalis veels te afwisselend, van megagoed tot megakut. en ze moeten HELEMAAL die afgrijselijk funk uit ST houden. dat doen ze maar in infectious grooves. en alle oude rottten moeten kennen: attitude (adjustment) cryptic slaughter (om te beginnen) |
|
quote: Idem, ik heb die 2de hier ook nog liggen op cd. Blind gekocht, dom. |
|
quote: Ook aan mij? Eindelijk weer een topic geopend voor oude lullen en dat wordt het vervolgens gesloten... |
|
quote: drummer = amery smith. is de oude ST-drummer |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |