|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb alle bands even gezien, maar alleen voor Callenish Circle ben ik nog weer ff terug gekomen |
|
Yep yep yep... Was een leuke avond! Ook leuk om Callensh weer eens te zien na een paar jaar. Leuke verrassing gheghe. Next---> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2217550/1 "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Gauw weer terug komen |
|
Ik vond alle bandjes wel genietbaar eig. Vond bloodsessions zeker tof "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
oeioeioei wat was ik gister bezopen en wat heb ik een vage zooi gedaan "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
alwéér? |
|
Sja, het "lekkere jochie" wist niet meer wie Ilse was of wie Lotte was "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Lekkere jochie? |
|
quote: soms als ik mijn best doe gast, ben ik best een tijgertje En nu ben ik zo brak als een aap en ga ik volgende keer maar iets minder lomp en bezopen tewerk denk ik! Hoe hard was het trashen van die bas door rolf.. geniale shit! Callenish was wel ok ofzo, erg soilwork ripp off imo maar wel een hele goeie. Het bier was ook best tedoen en ik heb er een mnassive assault en MGD shirtje bij Almetal toch een erg geslaagde avond "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Nog net geen bandleden geraakt quote:Al metal |
|
Ik vond het ook een prima avondje |
|
fucking harde avond! gaaf om te zien hoe rolf zijn bas om zeep helpte, leuk om in hedon te spelen jammer van het geluid maar het was te gek! fijne avond vanavond maar weer naar het popfront! |
|
Het was weer erg gezellig ja. Er hadden alleen wel wat meer bezoekers mogen zijn... Maar de avond was verder wat mij betreft weer geslaagd. Wel jammer dat ik de dag er na altijd weer zo brak ben... |
|
quote: Hoeveel had je er? |
|
geen idee... |
|
Kut was ik weer niet de enige die bezopen was. Ben ik godverdomme ook nog de rock inn uitgezet door dat schaap!! CC was rete lekker!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
dat laatste heb ik nog half mee gekregen maar hoezo dan? dat ben ik alweer kwijt... Je moeder. |
|
Ik vroeg aan schaapie waar z'n vriendin was....reactie huh.... ik weer: ja dat wijf dat elke keer tegen je zegt owh jij bent die kerel die me elk weekend in mijn reet n$#$#kt.....reactie: ERUIT!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Hahahahaha tegen Behehehehehert ja? Best wel humor eigenlijk. |
|
|
|
quote: Ja tegen schaap, ik vond het ook wel humor, hij wat minder.... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: En terecht, ik had je er ook uitgegooid als je je asociaal gedroeg in mijn kroeg. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: nou zo aso was het helemaal niet, maar het erge eraan is, dat hij dit soort dingen wel tegen zijn klanten mag zeggen. Hij zeikt iedereen af bij het leven, maar als je het een keer terug doet, gooit hij je eruit. Best zielig eigenlijk. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Sja het grote verschil is dat het zijn kroeg is. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |