|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
+1 Je moeder. |
|
quote: Heel stoer hoor, Mathieu "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-10-2006 21:45] Je moeder. |
|
sukkel "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
chago? Je moeder. |
|
hehehe.. duidelijk! krijg je als je cola gaat drinken [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 15-10-2006 22:08] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Nou, zullen we daar dan aankomend weekend gewoon eens afspreken?? Houden we daar gewoon een kleine ZM meeting [Dit bericht is gewijzigd door w817tjes op 15-10-2006 22:46] |
|
quote: Nee hoor "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: laat ik dan toevallig net in apeldoorn zijn Je moeder. |
|
quote: Ik voel me by the way helemaal niet gekrenkt. Vond het gewoon een domme reactie! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ik doe mee!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
me too! ik ben dol op foute kroegen |
|
Ik niet, vind het wel best in de RI Life doesn't get much better than this! |
|
quote: komend weekend hmm vr. ben ik bij slayerd en za. moet 'k speul'n zekr een keer doen |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |