|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vet, wel weer eens zin in een feestje in Simplon. |
|
Ah, dan ben ik al wel weer in Nederland, dus vast aanwezig! |
|
Wordt hom nait... Zit ik in Duitsland op UTBS festival |
|
quote: Oh, ja dan ben ik er ook niet inderdaad. |
|
Gààf! Dat is net dat ene weekend dat ik geen festival heb en niet in de Ster hoef te werken! Geweldige planning! Bla |
|
Hoppa! Mooi weer even rockn in Grunn! |
|
Piele uut de broek en ROCK'N!!! [Dit bericht is gewijzigd door Judas Spritz op 26-06-2006 17:38] |
|
vet heb er zin in benieuwd naar obtuse! |
|
quote: Ik ben ook benieuwd naar MGD. Dus joe speelt ook in Greyline? Vette band vind ik dat. Vooral live! MDG ken ik niet. We maken er een gezellig avondje k*therrie van. |
|
Grote Zaal: 00:00 - 00:40 AS IT BURNS 23:00 - 23:40 SUPERIOR 22:00 - 22:40 OBTUSE 21:00 - 21:40 TRY DROWNING Kleine Zaal: 23:30 - 00:10 ATAGLANCE 22:30 - 23:10 MY GREAT DEVASTATOR 21:30 - 22:10 IRON CAGE |
|
quote: Schwansch-helikopteren hell yeah! (neem ik m'n fototoestelletje mee...) Bla |
|
Goed om te weten. Neem ik m'n paraplu mee. Touché, pussycat! |
|
Wie kent deze bands: SUPERIOR TRY DROWNING ATAGLANCE MY GREAT DEVASTATOR IRON CAGE Maybe ben ik wel een ignorant basterd... |
|
Anders check je ff hun websites But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Eeehm wat een geweldig idee!! Ik bedoel meer van wie heeft ze wel eens live gezien.. |
|
MGD is cool live, bereid je maar voor op diepgaande politieke discussies met martheun!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Stijlen? ken die namen namelijk ook nergens van |
|
quote: hehe hij kan idd nooit er niks over zeggen, hehe word weer leuk dus nu met val van het kabinet enzo hehe. |
|
quote: hehe ik ken ze eigenlijk allemaal, het zijn wel bands die beetje tussen metal en hardcore hangen, iron cage was ook erg cool volgens mij |
|
quote: die kutherrie komt er zeker wel! word hard, ik speel idd ook in greyline, daarmee hebben we momenteel ff een optreed stop ivm nieuwe cd proef opnames etc, die gaat hard worden! Ik vond de demo die ik ooit op waldrock in me handen gedrukt kreeg erg cool ben benieuwd hoe jullie live zijn! |
|
hey allemaal, hier even ter informatie 2 iron cage nummertjes! ironcage - loss of faith ironcage - dood en verderf op locatie |
|
[quote]Op 5 juli 2006 12:21 schreef MortalD het volgende: Wie kent deze bands: SUPERIOR TRY DROWNING ATAGLANCE MY GREAT DEVASTATOR IRON CAGE Maybe ben ik wel een ignorant basterd... Ik zou zeggen, laat je verrassen...Proost! |
|
En Metalshots komt fotootjes maken van het uitzinnige publiek! Bla |
|
cool |
|
zo heen!!, al voel ik me niet heeeulll laip momenteel moet ik zeggen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |