|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha damn toch jammer dat ik 4 jaar te laat ben om hier op te reageren Zenial |
|
quote: en ik te laat met deze: quote: ik bedoel... als je een warming up doet voor voetbal of elke andere sport is het natuurlijk ook onmogelijk om nog wat te verrekken etc. |
|
Veel zware shag rokenen en je kunt proberen je keel op verschillende manieren te posietioneren. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
Zware shag roken is stemsparend? Jaaaaaja. |
|
Een kurk in je kont doen verhelpt keelpijn. |
|
quote:Doe ik dat de volgende keer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehehehe, goed plan. Lekker je keel droog roken. Veel Blowen daarintegen.. |
|
IJsthee krijg ik altijd een heel natte mond van. Lekker roggelen. dus |
|
Waarom zelf het wiel uitvinden, als er prachtige instructie-dvd's te koop zijn over hoe je krachtig, pijnloos en zonder schade kunt grunten? Ik heb mezelf uhm... acht, negen jaar geleden leren grunten, maar pas na het zien van 'The Zen of Screaming' van gruntgodin Melissa Cross weet ik hoe ik het een heel optreden vol kan houden zonder mezelf naar de klote te schreeuwen. Melissa Cross for president, baby! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: |
|
we weten allemaal dat je uit je middenrif moet grunten maar kan iemand me vertelle hoe |
|
"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Beter kijk je een paar posts boven je. |
|
Dier Melissa Cross DVD vond ik zelf erg tegenvallen, redelijk veel promotie voor haar door bekende cliënten, maar inhoudelijk was het wat zwakjes. Ik moet die tweede nog zien. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
natuurlijk kan ik doen wat er boven staat maar ik ga echt niet roken of drinken |
|
Vieze nep Bram ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Inderdaad, duidelijk geen echte. |
|
het is het een of het ander en nog iets ik mag nog niet drinken of roken |
|
Oh je bent nog niet zo oud? misschien is castreren dan nog een optie om je stem te verbeteren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nadezak :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: :') !!! |
|
quote: quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
WR is iig wat milieuvriendelijker geworden met zn posts. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
o Het is nog steeds grappig. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |