IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hoe kun je stemsparend screamen en grunten? Vorige pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-09-2010 17:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2010 17:21 schreef ElitE het volgende:
WR is iig wat milieuvriendelijker geworden met zn posts.

Haha, dat zeker. Stukje bewustwording hè...

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-09-2010 17:22]

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-09-2010 17:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2010 17:21 schreef WhiteRider het volgende:
o

Het is nog steeds grappig.

Klopt! Ik vind het ook vooral grappig, eigenlijk, dat je op min of meer dezelfde manier reageert

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

bram05
Usericon van bram05
Posted 06-09-2010 17:25 by bram05 Wijzig reactieProfiel van bram05Quote dit bericht

nee hoeft ook niet voor mij

Bloeddrinker
Usericon van Bloeddrinker
Posted 07-09-2010 17:05 by Bloeddrinker Wijzig reactieProfiel van BloeddrinkerQuote dit bericht

het blijft een kwestie van regelmatig oefenen en uitproberen. Op een gegeven moment leer je vanzelf welke techniek je stem verziekt en welke je urenlang kan volhouden.

En zowel professionele grunters/screamers als professionele zangers krijgen vroeg of laat last van overbelaste stembanden en poliepen.

Als je je stem wil sparen moet je niet zingen/screamen/grunten of je erg goed laten scholen in opera ofzo.

herrie
Usericon van herrie
Posted 07-09-2010 17:21 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 22:57 schreef madeline usher het volgende:
Zoals jullie weten,heb ik zelf ff in een
band(je)gezongen.Had echter een zwaar probleem...als ik een beetje emotioneel werd,schreeuwde of brulde ik mijn stem gewoon nadezak en ging ik soms zelfs happend naar adem tegen de vloer(uit woede of verdriet).Hoe kan je dit vermijden?

inmiddels 8 jaar later? hoe gaat het nu? als je uit woede of verdriet tegen de grond smakt, zou ik eerst aan de woede en het verdriet gaan werken... en daarna gaan grunten en screamen...

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 07-09-2010 17:21]

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-09-2010 17:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

De uitspraak begint IceQueen-vis-redt achtige proporties aan te nemen.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com