|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt! Ik vind het ook vooral grappig, eigenlijk, dat je op min of meer dezelfde manier reageert Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nee hoeft ook niet voor mij |
|
het blijft een kwestie van regelmatig oefenen en uitproberen. Op een gegeven moment leer je vanzelf welke techniek je stem verziekt en welke je urenlang kan volhouden. En zowel professionele grunters/screamers als professionele zangers krijgen vroeg of laat last van overbelaste stembanden en poliepen. Als je je stem wil sparen moet je niet zingen/screamen/grunten of je erg goed laten scholen in opera ofzo. |
|
quote: inmiddels 8 jaar later? hoe gaat het nu? als je uit woede of verdriet tegen de grond smakt, zou ik eerst aan de woede en het verdriet gaan werken... en daarna gaan grunten en screamen... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 07-09-2010 17:21] |
|
De uitspraak begint IceQueen-vis-redt achtige proporties aan te nemen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |