|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
dat is best duur ..zijn er ook goedkopere ? die je voor een keer draagt en daarna kan weggooien ? |
|
quote: Ik vond het vooral bij Krisiun erg hard staan, gelukkig de hele tijd doppen in gehad. Had het idee dat het daarna iets zachter stond, bij Immolation zelf viel het ook wel mee ook al stond ik bijna vooraan. Als je ziet dat mensen zonder gehoorbescherming pal voor de speakers staan, ik moet er niet aan denken. |
|
quote: Als je zoals ik de godganse dag met een piep in je oren loopt, wil je liever dat dat niet erger wordt -> maximale demping. Bovendien zijn mijn oren al zo gevoelig (gvd) dat ik al pijn heb als ik in een kroeg sta met de muziek iets harder... Ik ga nooit meer de deur uit zonder doppen. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: De alpines heb ik ook een tijdje gehad, maar ze dempen simpelweg niet genoeg voor mij. Ik had nog steeds last naderhand na een concert. Dus ga ik nu voor de zwaarste demping... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Tering, dat klinkt alsof je oren al flink naar de kloten zijn. Ik heb laatst een gehoortest gedaan bij de bedrijfsmilf/arts hier. Niks aan het handje, tot mijn grote verbazing. Heel maf want ik drum al 16 jaar zonder oordoppen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Volgens mij valt het wel mee... hoop ik... Ik heb een afspraak bij de KNO, maar dat duurt dus 2,5 maand(!) voordat ik daar terecht kan... De huisarts zei dat m'n oren d'r niet goed uitzagen, waarschijnlijk iets met de buis van eustatius die verstopt is... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Hmm, klinkt kut. Simpelweg uitspuiten helpt niet? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Nee, da's al gedaan, de oortjes zijn van buiten schoon. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heh-heh... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Okay, jij bent dan een uitzondering denk ik. De meeste mensen vinden die Alpines perfect. Maar ik vraag me wel het volgende af: kun jij met zulke dingen in je oren eigenlijk wel ooit echt genieten van een optreden? Da's niet lullig bedoeld overig, het is een oprechte vraag. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik heb net mijn nieuwe gegoten doppen binnen , 25 dB lineaire demping. Als een concert te hard is, klinkt het mij vaak als een dikke brij in de oren. Met die doppen in klinkt het juist duidelijker. |
|
quote: |
|
ik ga binnenkort deze doppen halen zodat ik later nog kan genieten tijdens concerte http://www.feedback.nl/?id=55&b=HALEPMS die dingen vallen toch nie makkelijk uit je oren ofzo ? |
|
sinds zondag last van oorsuizen en piepen, ik moet die dingen ook gaan aanschaffen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Hehe, kwam er na een tijdje amper concerten pas achter hoe verschrikkelijk hard die meuk wel niet staat. Misschien idd maar een keer van die oordoppen aanschaffen. Life doesn't get much better than this! |
|
afgelopen zaterdag mn oren ook behoorlijk toegetakeld bij Meshuggah op Wâldrock, het was het deze ene keer wel weer waard... maar goed, beetje oppassen in de toekomst [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-07-2007 1:27] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Aborted hakte er bij mij trommelvliesgewijs nogal in. Vooral gitaarsolo's, jezus. En toen viel het geluid uit Wel lullig. |
|
Bij Sirenia op Graspop stond vooral de basdrum verschrikkelijk hard. Bij hardere bands nochtans niet, maar bij Sirenia sneed het echt de adem af bij momenten. Erg vervelend was dat. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Absoluut niet. Ik heb ze nu bijna een maand en ze bevallen prima! |
|
quote: Beetje laat, maar heersende dingen inderdaad! Zowel in de concertzaal als in de oefenruimte Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Was heel blij datk me Alpine Musicsafe's mee had naar waldrock xD Die dingen bevallen me nogsteeds heel best, je raakt eigenlijks niks kwijt kwa geluid dat je niet kunt missen. Vaak wordt het geluid er alleen maar beter op omdat de hele hoge tonen niet meer zo zwaar overheersen. Maar zelfs met die dingen vind ik het geluidniveau soms nog aan de hoge kant maja Ze vallen niet uit makkelijk uit je oren Johnieboy[/b, aldus ik heb er zelfs al eens moeite voor gedaan en dusver is het nog niet gelukt Maar ik las het laatst dat metal gewoon hard hoort te zijn dus het moet maar kwaliteit > kwantiteit |
|
Ik draag altijd oordopjes, of het nu bij concerten of op fuiven is, anders fluiten m'n oren nog twee dagen na en heb geen zin om op m'n 40 ste al een hoorappararaat te moeten dragen NB : 130 db is géén uitzondering hier in België Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Die alpine dingen zijn prima, 2 filters worden er meegeleverd. ik gebruik die dingen nu al enkele jaren en in de pit blijven ze ook gewoon goed zitten. Aanschaffen die handel als je niet doof wilt worden. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |