|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Duurt nog heeeel lang, maar Therion staat samen met Grave Digger en Benedictum op vrijdag 16 februari as in 013 Tilburg. |
|
Da's nog heel lang. Hopelijk gaan ze nu ook eens de shows iets anders doen dan de afgelopen jaren en brengen ze ook weer wat violisten e.d. mee (Haggard kan het, dus dat moet toch lukken hoop ik). I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hm, tja. is idd nog 1 takke end weg, februari. als ze nou weer eens een koor e.d. meenamen. anders ga ik niet. live vind ik het niet geweldig. You can either agree with me, or be wrong. |
|
Met alles mee op tour is het meer een Haggard idee, wat totaal overbodig is. Met een paar man op zang en dé band straalt het al genoeg uit. |
|
nou, als ik hoor dat ze toerden met een zestig koppig koor ten tijde van Theli, verbleekt Haggard tot wel wat. You can either agree with me, or be wrong. |
|
Haggard verbleekt hoe dan ook, want Therion rock sowieso wel meer. Touren met een koor van 60 man lijkt mij trouwens niet echt efficient. |
|
hahahaha, nee dat was het ook niet. daarom doen ze dat ook niet meer (en vanwege de kosten gloof ik). You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Ja, kan ik wel inkomen! |
|
Ik wil ze ook wel weer eens zien. Ook weer te lang geleden. |
|
als ze dan net zo''n soort optreden doen als Iced Earth een paar jaar geleden.... -eerst de cd's beyound en darkness dan -ho drag en lepaca kliffoth -dan moet waarschijnlijk het podium vergroot worden voor het koor..... arab slaan we over -vovin en de rest.... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel mazzel en een flinke dosis onmogelijkheid gaat dat gebeuren You can either agree with me, or be wrong. |
|
therion was vorig jaar op summer darkness wel opletten!! |
|
*kick* Dit weekend maar kaartjes gehaald. Kijk er erg naar uit. Het nieuwe album gaat me namelijk steeds beter bevallen. |
|
Ik heb er zin in. Grave Digger en Sabaton zijn gaaf. Therion ken ik niet echt, dus dat zien we wel. |
|
Misschien ook aanwezig. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Daar kun je je niet echt een buil aan vallen, want Therion is 10.000x gaver dan Grave Digger en Sabaton bij elkaar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
dat kan niet |
|
Zaterdag naar Grunn! |
|
Hoi! Ik heb n kaartje voor Therion in 013 as vrijdag 16 feb.. maar ik kan helaas niet gaan. Is er iemand wie ik er blij mee kan maken? Stuur maar n email mocht je interesse hebben, groetjes Sophie |
|
Groningen it is... |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: 2! Spel vouten zijn cool! |
|
Present in Tilburg Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: +1 You're running in circles |
|
Kaartje binnen, heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |